Sizce i̇nsanların her şeyi, bilgiyi dahi, kestirme şekillerde edinmek i̇stemesinin sonuçları ne olacak?

Biraz evvel bir arkadaşın yazısında bir yorum gördüm, kafama takıldı. Ki zaten bu aralar bu emek, saygı meselelerine de takmış durumdayım.

İnsanların sürekli olarak bir şeyleri hızlı bir şekilde elde etmeye çalıştığını görüyorum. Yazı mı var? Çok uzun! Film mi var? Çok yavaş! Şarkı mı var? Çok sesli!

Ne sanıyorlar tam olarak bilmiyorum bu dünyayı ama sanırım küçük hapların iki yudum su ile içilerek herşeye deva olduğu bilim kurgu filmlerine saplanıp kalmışlar.

En çok da sonuçlarını merak ediyorum bu gidişatın. Bu kadar tembel bir nüfusun kalkıp da bir kitap okuyacağını, ona bir şeyler katabilecek bir filmi izleyeceğini, bir orkestranın bir saatlik performansını dinleyebileceğini düşünmüyorum. Yaratacağı boşluk da ürkütüyor biraz.

Sizce peki? Nereye varır bu işin sonu?
Kıyas görseli değildir, zira bu yaratık oldukça sevimli ve sevilesidir.
Kıyas görseli değildir, zira bu yaratık oldukça sevimli ve sevilesidir.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel!
Sizce i̇nsanların her şeyi, bilgiyi dahi, kestirme şekillerde edinmek i̇stemesinin sonuçları ne olacak?
Cevapla