Güzel Sanatlar Lisesi'nde okuyan veya eğitim hayatı bu yönde olan bir liseden mezun olmuş güzel insanlar, bana yardımcı olabilir misiniz?

Öncelikle şundan bahsetmek istiyorum: Neden böyle bir soru sorma gereği duydum ben? Biraz önce çok eski notlarımı karıştırırken yazdığım bir yazıya denk geldim. Lise döneminde karakteri, hayata bakış açısı henüz yerine yeni yeni oturan bir çocuğun elinden dökülen kelimeleri okurken hala daha aynı uktenin içimi tırmaladığını farkettim. Bu ukte anlayacağınız gibi gitmek istediğim liseye gidememiş olmak. Şu an ki aklım olsa eminim ailemin kararlarına karşı çıkıp o gitme cesaretini gösterebilirdim ama artık çok geç. Yetenek sınavını kazandığı halde gidemeyen ve o günden sonra eline kalem alıp tek bir çizgi dahi çizmeyen bu içimdeki hayali kırık insana bir hediye vermek istedim bugün, izninizle.

-Güzel Sanatlar Lisesinde okumak nasıl bir duygudur, anlatabilir misiniz?
-Bilhassa resim alanında okuyan insanlar benimle hislerinizi paylaşabilir misiniz?
-Nasıl bir ortam nasıl bir dialog olduğunu merak ediyorum, anılarınızı öğrenmeme izin verebilir misiniz?
-Hayatınıza kattığı artı veya eksiler nedir, söyleyebilir misiniz?
-Yaptıklarınızı gösterebilir misiniz?
Güzel Sanatlar Lisesi'nde okuyan veya eğitim hayatı bu yönde olan bir liseden mezun olmuş güzel insanlar, bana yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla