Öncelikle şundan bahsetmek istiyorum: Neden böyle bir soru sorma gereği duydum ben? Biraz önce çok eski notlarımı karıştırırken yazdığım bir yazıya denk geldim. Lise döneminde karakteri, hayata bakış açısı henüz yerine yeni yeni oturan bir çocuğun elinden dökülen kelimeleri okurken hala daha aynı uktenin içimi tırmaladığını farkettim. Bu ukte anlayacağınız gibi gitmek istediğim liseye gidememiş olmak. Şu an ki aklım olsa eminim ailemin kararlarına karşı çıkıp o gitme cesaretini gösterebilirdim ama artık çok geç. Yetenek sınavını kazandığı halde gidemeyen ve o günden sonra eline kalem alıp tek bir çizgi dahi çizmeyen bu içimdeki hayali kırık insana bir hediye vermek istedim bugün, izninizle.
-Güzel Sanatlar Lisesinde okumak nasıl bir duygudur, anlatabilir misiniz?
-Bilhassa resim alanında okuyan insanlar benimle hislerinizi paylaşabilir misiniz?
-Nasıl bir ortam nasıl bir dialog olduğunu merak ediyorum, anılarınızı öğrenmeme izin verebilir misiniz?
-Hayatınıza kattığı artı veya eksiler nedir, söyleyebilir misiniz?
-Yaptıklarınızı gösterebilir misiniz?
-Güzel Sanatlar Lisesinde okumak nasıl bir duygudur, anlatabilir misiniz?
-Bilhassa resim alanında okuyan insanlar benimle hislerinizi paylaşabilir misiniz?
-Nasıl bir ortam nasıl bir dialog olduğunu merak ediyorum, anılarınızı öğrenmeme izin verebilir misiniz?
-Hayatınıza kattığı artı veya eksiler nedir, söyleyebilir misiniz?
-Yaptıklarınızı gösterebilir misiniz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar