Korona ile ilgili şiir yazdım nasıl olmuş?

Ey Zalim Korona

Sen Yokken her gün bayramdı,
Çocuklar eğlenip Gülüyordu,
Sevgililer öpüşüp koklaşıyordu,
Neden geldin ey Zalim Korona.

O sokaklar ve meydanlar sessiz kaldı,
Kâbe'nin boş kalması bize hüzün bıraktı,
Sevenler sarılamadı ve kavuşamadı,
Mahrup ettin bizi ey zalim korona.

Bu Hastalık içimizden aniden geçti,
Sayısız sevdiğimizi toprağa gömdürdü,
Bu kadar sıkıntı benim yüreğımi acıttı,
Artık bitsin bu çile ey zalim Korona!

Yazan:CantikCanavari
Nasıl olmuş güzel olmuş mu?
Korona ile ilgili şiir yazdım nasıl olmuş?
Cevapla