Tam kitabın içine girmişsiniz, okumuyor yaşıyorsunuz adeta. Sonra bir ses sizi çekip alıyor ve dünyaya ani dönüş yapıyorsunuz.
Ne hissedersiniz? 🙄

Ne hissedersiniz? 🙄


Kitap okumayı sevmem.
Düşük bütçeli ne idiğü belirsiz insanların hayal dünyalarını okuyacağıma, yüksek bütçeli görsel şenlikli filmler tercih sebebidir..
Uzun zamandır istediğim ve merak ettiğim bir kitapsa sinir olurum.
Ama atıştırmalık kitaplarımdan biriyse o kadar takmam.
Gün içerisinde yeterince bir şeylere kızıyorum. O kadarına da kızmamak gerek.
ben çok kızıyorum , fazla kitap okuyan birisiyim insanlar çok uğraşıyor benle ya
napacağız biz ya :(
insanların kötülüklerinden , maskelerinden, yalanlarından, aldatmalarından dolayı kitaplara sığınırım
aynen ya :)
evet :))
:) hay allah ne dedim gülünecek ya sjsjsj :)
pozitif olmana sevindim hep gül :))
rica ederim ben zor
yapım böyle ya
ı ı gülmek bana zararlı bir eylem :)) ya gülümde kırışıklığım mı olsun sjsjsj bu yüzden en iyi kitaplar :))
kandıramazsın gülmem :))
sen ististasın :)) öyleyse anneannemin şimdi 14 olması gerekirdi bence gençleştirmiyor
:)) sen genç kalmaya bak
Lanet olsun yaa şurda bir ağız tadıyla kitap okutmadınız!!
Yok yok hafif kalır hep yapıyor bunlar 😂
Sen tanımazsın 😂😂
Onu anladım geçiştirmek içindi o 😂😂
Cevap
7Cevap
Bir şeye odaklandıktan sonra bölününce şiddetli bir öfke patlaması yaşıyorum. 😄
Kitap okuma saatimi bir kez daha saygıyla kabullenmelerini isterim, ben kitap okurken içinde yaşamayı sevenlerdenim.
Kabulleneceğim bir olay değil
Aşırı sinirlenmiyorum -surekli olmadığı sürece- kitaba kendimi verebiliyorum tekrardan
Çok büyük bir şey değilse fazla umursamam. Daha sonra devam ederim yine.
Olsun ben yine okurum.
Bizim burada çocuk sesi oluyor ama yapacak bir şey yok akşam veya sabah okurum ne yapayım ;)
Yok öyle olmaz ben yapamam ama dolmuşta felan okuyorum.
İyi hadi bakalım kolay gelsin sana.
;) ;) ;)
Alt komşu bunu çok yapıyor. Sinir oluyorum o an.
bu yüzden odamda ve kütüphanelerde okurum
annene acil çözüm bulman şart bence
ona da aşıla kitap okumayı olmaz mı? ben mesela binlik puzzle yapıyordum bizimkilerde heves salmıştı ama yapamıyorlardı. onlara ise çocuk puzzelı almıştım onun gibi olabilirsin
bence resimli büyük yazılı kitaplarla başlamalısın
ooo süpermiş
rica ederim. bu arada kitap okuyor olman çok hoşuma gitti
kitap okuyan kız candır can <3
Küfür ederim
sinir oluyorum
evet :)
yazdım gör :)
niye buraya yazdıklarım da mesaj değil mi? :)
görüş fikrini belirtme metodun, sonuçta yazma şeklin mesaj ! ;)
kız milleti işte illa ki her durumda haklı çıkacak :)
ne var cadaloz :)
Hic okumam
SENİ nerden tnaiyotsam
Bilmem ki taniyor muyum
Valla mi ben nerden hatirlyorum seni
Ben hatirlyoorsam konusmusuzdur bakalim nyse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar