Evinde kaldığım kız ve ailesi bana Türkçe'nin şiir gibi olduğunu söylemişti
Hepsi böyle mi düşünür, bilemem :D
Dilimizi itici kılan şey nedir bilir misiniz ? Dilimize o yabancı kelimelerin girmesi ve onları kullanmamızdır. İşte bu bizim dilimizi ayrıcalıklı kılmıyor. Hangi farklı dilde Türkçe kelime var ? Dilimize sahip çıkan bir ülke bir toplum olmadığımız kesin. Oturun önce dilimize ve kültürümüze sahip çıkın.
Comenius projesi kapsamında seni yolladiysalar rusyaya avrupa birliğine rezik olduk :// sdafsdafqs
Adamlar sarışından bıkmışlar
başka bir tür görünce gözü gönlü açıldı hepsinin
DEFOL
asfasas
Siz oraya gidin
Onlar buraya gelsin
Çok kibarlar, kahretsin <3
ŞİİR GİBİ OLDU MK :D:Dd
İra diye bir kızın evinde kalmıstım ben abisi vardı İgor,
adam sofrada çatalımı temizliyodu, kibarlık değil mi bu
içkide içmiyodu. Babaları içiyodu sadece :D
Boqye
Dotumu ye
Salaqq.s.s.s
YAZARKEN KENDİMDEN TİKSİNDİM asasds
asdfdasd
Dur Fotoğrafını atayım bari kızın
Her rusu güzel sanıyonuz siz
AYIPP
Al sana bahlava
asfasdasf
qapaq
asfasafs
OHH CANİMA DEYSİN
HEPSİNİ GUZEL Mİ SANİYODUNUZ -,-
Yok rus kizi yok bilmemne
Siz lagaluga yapsaniz nolur, yapmasaniz nolur adamlar turk kizlarini seksy buluyorlar
QANQAN ATARLİ asfasdf
Pıçaklarım
asfdds
Çirkin kız değil de
Ne bileyim sizin rus anlayışınızın biraz dışında asdsf
Üff cinganlık yapma kız benden güzel asdsf
Ama boyu biraz kısa bide sarı yakışmıyo kahve falan yapsa güzel -,-
Öğrenmesi çok zormuş. Kabalığı ya da inceliği, beğenilip beğenilmemesi birazda karşılarına Türkçe konuşanın kim olduğuyla ilgili
Kibar geliyormus ve cok zormus ogrenmesi :) eklerimiz falan cok fazla ya.
Cevap
15Cevap
Yabancıların Türkçe konuşma taklidi link
Bunedir :o
konuşuyormuş taklidi ne kardeş
asfsdsa
Türkçe konuşuyormuş gibi yapıyorlar desene zındık
konuşuyormuş taklidi ne
asfdssd
Tamam sen öyle diyosan öyledir
asfasd
Ekşi Sözlük'te "Türkçe'nin yabancılarca nasıl duyulduğunu bilmek isteyenler Özbekçe'yi dinlesinler..." diye yazmış idi...
Buyrun, Özbekçe:
Japonlar bizi bizden çok seviyor Türkçeyi seviyorlar buyrun xabi ye bakın
https://www.youtube.com/watch?v=uaSJKdBT35Qherzaman çok mrk etmişimdir ama hiç anlayamayacağım malesef
Onu bilmem de ingilizce pronansieyşınımız süper geliyordur onlara dsfsf
cayırt
Welcome to British Accent Lessons
asgsdd
Konusmaya calistiklarinda cok kaba oluyorlar.
Biz onlarin dillerini konusurken ayni kabaligi gostermiyoruz.
Ya biz daha akilli bir milletiz ya da dilimiz onlara gore kaba.
ekstra bir tınısı yok bence.gırtlaktan ya da mıymıy ya da japonlar gibi çılgınca konuşmuyoruz
cok zor geliyor bilmeyene türkce arkadan eklemeli oldugu icin
Bana önceden ağır geliyordu anlamiyordum şimdi az biliyorum turkce hayla ağır geliyor ben ingilizim
Öğrenilmesi gerekli olmayan bir dil olarak gördükleri kesin.
şiveden şiveye değişir kimi kaba konuşuyor kimi kibar yabancılarda böyle düşünüyordur bence
aynen bende çok merak ediyorum ya
Kibar ve Romantik :)) Milliyetçiyim .
Güzel,hoş bir dil olduğunu söylemişti arkadaşım.
Yabancılara sormak lazım.
küfürlere bayılıyolar :D
kaba
kibar geliyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar