Hemen hemen hepimizin mutlaka yazım yanlışı yaptığı oluyor. Hatta bazen ben kelimenin yazımından emin değilsem doğrusunun ne olduğunu bakarak öğrenmiş oluyorum. Fakat gelin görün öyle yazım yanlışlıkları var ki bu konuda zirvelerde denebilir. Ee o zaman gelin bakalım o yanlışlıklara.
1. Öveyim derken heyecandan eli ayağına dolaşmış olmalı.

2. Hey gibi anksiyete oldu mu sana ankastre.

3. Edatlar ve bağlaçlar isyanda.

4. Tosyalı Tosya yeskiyi severiz.

5. Kitaba sadece kapağından baktığın içeriğini bile umursamadığın gayet anlaşılıyor.

6. Birinin de " Sait Faik'in Abasıyanık kitabı" şeklinde bir videosu vardı o aklıma gelmedi

Keyifle okumanızı ve yeni ayınızın mutlu geçmesi dileğiyle... 🙏🏻 Başka bir Bence'de görüşmek üzere.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

