Merhaba arkadaşlar, ağlamalı film/dizilerden nefret eden birisiyim. Lakin bir kitap okurken bu kadar ağlayacağımı hiç düşünmemiştim. Çünkü içimdeki çocukla Zezé çok benziyor benim de bir ağacım vardı.
Şeker portakalı

Çoğunuzun okuduğu bir kitaptır. Ben çok geç okudum iyi ki çok geç okumuşum kitabı okumaya başladığım andan itibaren sürekli ağladım. Zezé'ye gelince fakir bir ailede 6 yaşında bir çocuk... Zaman zaman ağlayıp Zezé'nin yaramazlıklarına güldüğünüz anlar olacaktır.
Zezé'nin hayal gücü sizi etkileyecektir.

6 yaşında aslında 5 yaşında ama neyse o yaşta olan her çocuk gibi bir hayal gücü var. Sizi çocukluğunuza seyahate çıkarabilir. Açıkçası biraz zor yazıyorum belli bir yaştan sonra gözler çabuk doluyor galiba...
Sevgisizliğin acısını hissedeceksiniz.

Sevilmemek bu dünyada ki en kötü şeylerden birisi diyebilirim. Kitabı okursanız veya filmi var onu izlerseniz anlarsınız...

Sevgi insanı değiştirir.
Çok uzatamadığım için özür dilerim. Umarım beğenmişsinizdir. Ve herkesin bir Zezé'si vardır içinde. Çok uzun anlatabilirim ama siz yaşayın hissediyorum emin kendinizden bir şey bulacaksınız. #BayPanda
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar