KizlarSoruyor'da Yalansız Bir Gün Olsa Neler Olurdu?

Ben bu bencem de editör arkadaşların düşüncelerine yer verdim. Editörlerin gözlemleri, yazdıkları çok isabetli oluyor. Özgünlüğüne güvendiğim, editör arkadaşları seçtim.

Yalansız bir KizlarSoruyor olsaydı üyelerin çoğuna veda ederdik.
KizlarSoruyor'da Yalansız Bir Gün Olsa Neler Olurdu?

Yarısının fake olduğunu düşünüyorum özellikle de kızlar. Eğer devam edeceksek, üyelerin bir çoğu da coolluklarından ödün vermek zorunda kalacaktı. Çünkü, bir çoğu gerçek hayatta elde edemediği statüyü burada gerçekleşmiş gibi gösteriyor. Yalansız KS çok hoş olurdu bence. Olsundu, buna da şükür. :) @Fresia

Tüm bence ve soru paylaşımları minimum sayıya düşerdi.
KizlarSoruyor'da Yalansız Bir Gün Olsa Neler Olurdu?

Gerçekler ortaya dökülseydi, bir çok üye arasında anlaşmazlıklar çıkardı. Birbirinin yüzüne gülüp arkasından konuşan üyeler başlarını kaldırıp birbirlerine bakamazlardı. Çünkü birçoğu yaşanmamış ve sahte paylaşımlardan oluşuyor. Sanırım benden bu kadar. :) @SinirliBiber

Yardımlaşma amacı daha fazla olur.
KizlarSoruyor'da Yalansız Bir Gün Olsa Neler Olurdu?

Bu konu hakkında ne diyebilirim bilemedim, açıkçası KizlarSoruyor sitesi eğlenme amaçlı kurulmuş bir site değil, daha çok yardım amaçlı bizde zaten yardım için burada bulunmaktayız ve sitemizde haddinden fazla troll bence ve sorular var. Bizde gerçek sanıp görüş bildiriyoruz amaçları ya xper kasmak ya da dalga geçmek. Yalansız bir Ks olsaydı sitemizde daha az kişi bulunurdu diye düşünüyorum çünkü çoğu kişi eğlenme amaçlı ve dalga amaçlı burada bulunmakta. @Âηgêlśćяч

Yalansız bir KizlarSoruyor, sıradan olurdu.
KizlarSoruyor'da Yalansız Bir Gün Olsa Neler Olurdu?

Yalansız bir KizlarSoruyor diyince ilk olarak, vücudun kadar yüzünde tatlıysa sen minnak değilsin. :) Şaka bir yana, üye sayısında azalma olurdu. Eğlenceli sorulara veda olurdu. Burda belli bir konuma sahip olanlar, sıradan olurlardı. @Romiyo_

Sitede o gün daha az gülerdik.
KizlarSoruyor'da Yalansız Bir Gün Olsa Neler Olurdu?

Eğlenceli olmazdı bence. Troll sorunun yan anlam karşılığı yalan sorudur. Sitede o gün daha az gülerdik. Daha samimi bir ortam olurdu. İnsanlar kendilerini olmadığı biri gibi göstermezdi. Sorulara daha duyarlı yanıtlar verilirdi. Çünkü insanlar maskesiz olacağından, diğer üyelerinde daha nazik davranmasını beklerdi. Fake profil kullananlar ifşa olur ve hesabını kapatırdı. Sitedeki samimiyetsiz ve sorunlu bazı üyeler azalırdı. Yalan söylenmeyeceği için daha az soru sorulurdu. Sitenin enerjisi düşerdi ve sıkıcı olurdu. @dobrakadınn

Trol sorularım olmadan ben temsili

KizlarSoruyor'da Yalansız Bir Gün Olsa Neler Olurdu?

Trol sorularım olmadan olmaz! hih Yalansız bir KizlarSoruyor eğlence olmazdı. Samimiyet olmazdı. Sorunlar daha fazla olurdu bence.

#minnnak :)

KizlarSoruyor'da Yalansız Bir Gün Olsa Neler Olurdu?
Cevapla