Biz Her Zaman Sizi Dinliyoruz!

Biz Her Zaman Sizi Dinliyoruz!
Merhaba KScanlar! "Sevdim" güncellemesinden sonra sizden gelen birçok görüş ve öneriye kulak verdik. Kiminiz çok sevdiniz, kiminiz "şöyle olsa daha iyi olurdu" dediniz.


Bugünkü güncellemede sizlerin önerilerinden yola çıkarak birtakım değişiklikler yaptık!


Kalpler kırılmasın!


Biz Her Zaman Sizi Dinliyoruz!


"Sevdim" güncellemesinden sonra en çok karşımıza çıkan görüşlerden biri de "her yerde kalp var KS!" oldu. Her ne kadar biz kalpleri çok sevsek de kalpleriniz kırılmasın diye "Sevdim" simgesini değiştirdik!


Karşınızda yeni "Sevdim" işareti!


Biz Her Zaman Sizi Dinliyoruz!


Beğendiğiniz, sizi ifade ettiğini düşündüğünüz paylaşımları artık kalplemek yok! Bunun yerine daha çok seveceğinizi düşündüğümüz yeni "Sevdim" simgesi sizlerle...


Eksi butonu bilmecesi


Biz Her Zaman Sizi Dinliyoruz!


Güncellemeden sonra bize "Eksi butonunu neden kaldırdınız?" diye defalarca sordunuz. Bir kez de buradan açıklayalım istiyoruz. Bu güncelleme beraberinde birçok şey getirdi bize. Daha pozitif bir topluluk olmak adına sadece bir adımdı. Ancak tek neden bu değil elbette! Beğendiğin paylaşımlara teşekkür etmenin en kolay yolu "Sevdim" demekken beğenmediğin Soru, Bence ve görüşler için de fikirlerini duymak istiyoruz.


Bazı terimler neden değişti?


Biz Her Zaman Sizi Dinliyoruz!


Güncelleme sonrasında bazı terimler, daha kolay ve anlaşılabilir olması için değiştirildi. Artık Görüş Paylaş yerine Görüş Ekle, Yorum Yap yerine ise Yorumla seçeneklerini görüyor olacaksınız.


Mobil görünüm artık daha kullanışlı!


Biz Her Zaman Sizi Dinliyoruz!


Son güncelleme ile birlikte mobil görünümde de bazı iyileştirmeler yapıldı. Daha iyi bir KS deneyimi sizleri bekliyor!


Güncellemeler hakkında fikirlerini bizimle paylaşmaya, yenilikler için öncü olmaya devam et KS!

Biz Her Zaman Sizi Dinliyoruz!
Cevapla