UykuHuzurr0o ile Röportaj: Güçlü Görünen Kalbin Hikâyesi

Bu seferki röportajımda konuğum, KızlarSoruyor’da samimiyeti, duygusu ve kendine has enerjisiyle dikkat çeken @UykuHuzurr0o oldu. Dışarıdan cıvıl cıvıl görünen birinin içinde taşıdığı kırgınlıkları, güçlü kalmak zorunda bırakan hayatı ve buna rağmen kaybetmediği sıcak tarafını kendi cümleleriyle anlattı. Yer yer gülümseten, yer yer içe dokunan bu röportajda; görünenin ardındaki gerçek duygulara daha yakından denk geleceksiniz.

İlk olarak seni kendi cümlelerinle tanımak isterim, görünen tarafının ardında nasıl biri var?

Öncelikle bu röportajı benimle yapmak istediğin için çok teşekkür ederim.

Dışarıdan bakınca genelde cıvıl cıvıl biri gibi görünürüm. Ama o görünen tarafın ardında biraz yaralı, biraz da fazlasıyla güçlü biri var. Güçlü olmak çoğu zaman bir tercih gibi anlatılır ama benim için çoğu zaman bir mecburiyet oldu. Hayat insanı bazen erken büyütüyor. İyi yönlerim olduğu kadar kötü yönlerim de var elbette.. herkes gibi… Mesela fevri biriyimdir, bazen duygularım aklımdan birkaç adım önde yürür. Ama sanırım beni ben yapan da biraz bu içimde aynı anda hem neşeyi hem kırgınlığı taşıyabilmek.

KızlarSoruyor’la yolun nasıl kesişti, seni buraya getiren şey neydi?

Bir gün bir markanın makyaj ürününü araştırıyordum. ‘Bunu kullanan var mı?’ diye merak ederken arama sonuçlarında birinin aynı soruyu KızlarSoruyor’da sorduğunu gördüm. Yorumları okumaya başlayınca kendimi bir anda sitenin içinde buldum. İnsanların deneyimlerini samimi bir şekilde paylaşması hoşuma gitti ve o gün bugündür buradayım. Bazen iyi ki diyorum bazen "yeter be" diyorum.. 😂

UykuHuzurr0o ile Röportaj: Güçlü Görünen Kalbin Hikâyesi

Sitede eski bir üye misin, burada geçirdiğin zaman sende nasıl bir iz bıraktı?

Çok çok eski sayılmam aslında. Yaklaşık 6–7 senedir buradayım. Bu süreçte ara ara uzaklaştığım, sonra tekrar döndüğüm zamanlar da oldu. KızlarSoruyor gerçekten çok farklı bir platform. Bazen ‘Benim burada ne işim var?’ dediğin anlar oluyor, bazen de kahveni alıp müziğini açtığında kendini yine burada buluyorsun. Çünkü biliyorsun ki senin gibi hisseden, aynı şeyleri yaşayan ya da aynı dertlerden geçen birçok insan var. Ben buraya hep biraz ‘bataklık’ derim, yarı şaka yarı ciddi… Ama bu bataklığın içinde gerçekten pırlanta gibi insanlar da var. Tanıdığım, iyi ki tanımışım dediğim insanlar oldu. Tabii bir de karakter olarak pek uyuşamadığım, yollarımızı ayırdığım kişiler de oldu. Ama iletişimi kesmiş olsam bile kimsenin arkasından kötü konuşmayı sevmem.. herkesin yolu kendine.

Kısacası burada hem insanı yoran taraflar gördüm hem de insana iyi gelen samimi taraflar. Sanırım bu yüzden zaman zaman uzaklaşsam da bir şekilde yolum yine buraya düşüyor.

KızlarSoruyor’da değişmesini ya da gelişmesini istediğin özellikler var mı?

Yani aslında o kadar çok şey var ki hangisini sayacağımı bilemedim. Ama en başta değişmesini istediğim şey, insanların birbirine bu kadar kolay hakaret edebilmesi, sapıkça şeyler yazması, tehdit edebilmesi ya da iftira atabilmesi. Sonuçta bu siteyi kullananlar robot değil, hepimiz gerçek insanlarız. Bazen yüz yüze gelince iki kelimeyi bir araya getiremeyecek insanların burada neler neler yazdığını, nasıl kolayca kaosa girdiğini görmek şaşırtıcı olabiliyor. Tamam bende severim kaos ama bir tutamcık 😂 İnsanlar ekranın arkasında olunca sanki söylediklerinin bir karşılığı yokmuş gibi davranabiliyor.

Bence bu konuda daha net bir duruş olmalı. Özellikle sürekli hakaret eden, tehdit eden ya da iftira atan kişiler için yönetimin daha hızlı ve kesin yaptırımlar uygulaması iyi olurdu. Çünkü böyle olunca platform hem daha saygılı hem de herkes için daha güvenli bir yer haline gelir.

UykuHuzurr0o ile Röportaj: Güçlü Görünen Kalbin Hikâyesi

Bugünkü karakterini en çok hangi yaşadıkların ve seçimlerin şekillendirdi?

Zor bir soru aslında. Çünkü insanın karakterini tek bir olay değil, birçok küçük kırılma ve yaptığı seçimler şekillendiriyor. Ben biraz inadı seven biriyim, hırsım da vardır. Bunun her zaman iyi bir şey olmadığını da bilirim. Özellikle hırsın fazlasının insanı yorabileceğini, hatta bazen tehlikeli olabileceğini zamanla öğrendim. Ama sanırım beni en çok şekillendiren şey, birçok şeyi tek başıma yapmak zorunda kalmam oldu. Bazen bir evde sadece kız olman gerekirken, aynı evin babası, koruyanı ve her şeyi halleden kişisi de oluyorsun. İnsan bazı sorumlulukları erken yaşta omuzlayınca ister istemez daha dayanıklı, daha temkinli biri haline geliyor. Bir yandan güçleniyorsun ama bir yandan da kendini korumak için bazı duvarlar örüyorsun.

Bugün olduğum kişi biraz o yalnız yürüyüşlerin, biraz yaptığım hataların, biraz da vazgeçmeyişimin sonucu. Belki kusurlu ama bana ait bir karakter.

Geçmişteki kendine tek bir şey söyleme hakkın olsa ne derdin?

Sanırım geçmişteki kendime şöyle derdim ‘Eh be kızım… Onca şeyi kafana taktın, nasıl ederiz, nasıl yaparız, bu iş nasıl olacak diye geceleri düşündün durdun. Ama bak işte, bir şekilde yaptın. Hepsinin içinden geçtin.

Sonra da ‘Seninle gurur duyuyorum’ derdim. Hatta kendi omuzlarından öp derdim 😂

UykuHuzurr0o ile Röportaj: Güçlü Görünen Kalbin Hikâyesi

KızlarSoruyor’da görünen senle, kimsenin bilmediği gerçek sen arasında nasıl bir fark var?

Burada genelde daha minnoş, anlayışlı, laylaylom takılan belki de ama mantıkla yaklaşan yorumlar yapan biri olarak görünürüm. O şekilde takılırım sitede. Hani sorun dinleyen, sakin sakin yorum yapan tarafım daha çok görünür. Ama arka planda bambaşka bir ben de var diyebilirim..

Şaka yollu bazen ‘arka tarafta küçük bir Deccal var’ derim 😂 ama aslında mesele şu.. Gerçek hayatta duyguları daha yoğun yaşayan, bazen sabrı çabuk taşabilen, kırıp döken ama yine de kalbi yumuşak biri var. Yani burada daha çok mantık konuşuyor, gerçek hayatta ise bazen kalp devreyi biraz fazla ele alabiliyor. Mesela burada bazen ‘Hayır canım o öyle mi yapılır, niye onu yaptın, biraz mantığını dinle’ diye yorum yaparım. Ama iş kendime gelince o kadar rasyonel davranabildiğimi söyleyemem..😂

Gerçekten çok güzel bir röportajdı. Sorular hem duygulandırdı hem de gülümsetti. Cevaplarken kendimi düşünürken bulduğum anlar da oldu. Benimle bu röportajı yaptığın için çok teşekkür ederim, gerçekten keyifliydi

UykuHuzurr0o ile Röportaj: Güçlü Görünen Kalbin Hikâyesi

UykuHuzurr0o’ya bu içten, samimi ve duygusu güçlü röportaj için teşekkür ederim. Kendi cümleleriyle anlattıkları, hem görünen tarafını hem de içinde saklı kalan duyguları çok güzel yansıttı. Yer yer gülümseten, yer yer düşündüren bu sohbetin bende güzel bir izi kaldı. Bu röportajı sonuna kadar okuyan herkese de ayrıca teşekkür ederim. Bir sonraki röportajda yeniden buluşmak dileğiyle. ☺️🙏

UykuHuzurr0o ile Röportaj: Güçlü Görünen Kalbin Hikâyesi
Cevapla