Sorusuz Cevaplar:@27esmerim’le Hayatın, İnsanların Ve Umudun Derinliklerine Yolculuk

Tüm sorulara içtenlikle cevap veren, moderatörlüğünü ve fenomenliğini “kendi halinde, sempatik, eğlenmeyi seven” biri olarak tanımlayan @27esmerim, hayatın zorluklarından insan ilişkilerine, umut dolu dayanma gücünden duygusal iniş çıkışlara kadar çok samimi ve anlamlı cevaplar verdi. Onun sözlerinde hem kırılganlık hem de güçlü bir direniş var. Fazla uzatmadan sorusuz cevaplar serimin ikinci kısmına geçiyorum.

Sorusuz Cevaplar:@27esmerim’le Hayatın, İnsanların Ve Umudun Derinliklerine Yolculuk

Merhabalar.

Öncelikle seni tanıyarak başlayalım. 27esmerim kimdir? Kendini nasıl biri olarak görüyor?

Merhaba ben sitenin 27esmerim kızçesi kızlar soruyor sitesinde moderatör fenomen üye olarak yer alıyorum, kendi halinde kaoslardan uzak cana yakın sempatik eğlenmeyi seven biriyim bana taş atana bile gül ararım lakin sınırlarım zorlanır saygısızlık hissedersem her an bir pantere dönüşebilirim.

burada olma sebebim gülmek eğlenmek yeni arkadaş dostlar edinmek 🙃

Sorusuz Cevaplar:@27esmerim’le Hayatın, İnsanların Ve Umudun Derinliklerine Yolculuk

-----------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------

En güvendiğimiz insanlardan neden en çok yarayı alıyoruz sence? Hayatın bu çelişkisi senin dünyanı nasıl şekillendirdi?

Hayat niye böyle, niye en güvendiğimiz insanlar tarafından kırılıp üzülürüz ki? Niye kimse kimseyi anlamıyor? Niye hep bir taraf verici oluyor? Her konuda hata yapıp üzüp kırıp, sonra hiç bir şey olmamış gibi davranıyor insanlar? Neden bu kadar rahatlar? Halbuki bir gönlü kırıp üzmek, kabeyi yıkmak kadar günah demiş dinimiz. Kalabalıklar içinde yalnızlığı bilmek, hiç kimse tarafından anlaşılmamak, hep geri plana atılmak… Ama bunlar beni o kadar güçlü yaptı ki; kendimi seviyorum, kendime değer veriyorum, kendimi ön planda tutup herkese her şeyi hak ettiği kadar veriyorum. Canım kendim.

Sorusuz Cevaplar:@27esmerim’le Hayatın, İnsanların Ve Umudun Derinliklerine Yolculuk

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Çok duygusaldı. Peki sence dünya kötü müdür, yoksa kötü olan biz insanlar mıyız? İnsanların yaşama sevincini bitirmesi seni nasıl etkiliyor?

Aslında dünya kötü değil. İnsanlar dünyayı kötüleştiren ve bir diğer insanın yaşama sevincini bitirip içindekiler çocuğu öldüren varlıklar.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kesinlikle çok haklısın. Peki böylesi zor ve olumsuz insanlara karşı seni hayata bağlayan ne? Umut ve dayanma gücünü nereden alıyorsun?

Bu kadar kötü insanlar arasında insan yine de yaşama tutunacak bir umut ışık buluyor. Hele ki sığınacak, derdini anlatacak yüce bir Rabbi varsa… Bize o tutunacak dalı ve ışığı veren Rabbime şükürler olsun ki bana bir evlat nasip etti, oğlumu verdi. Bu kadar olumsuz, kötü ve çıkarsız insanlara karşı tek dayanağım önce Rabbim, sonra oğlum.

Sorusuz Cevaplar:@27esmerim’le Hayatın, İnsanların Ve Umudun Derinliklerine Yolculuk

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Allah bağışlasın diyor ve devam ediyorum 🙃

Duygusal olarak iniş çıkışların çok yoğun gibi görünüyor. Bir gün içinde bin duygu yaşamak nasıl bir şeydir?

Bazen eğlenceli, bazen komik, bazen daha da komik... Bir bakmışsın duygusal olabiliyorum ki, duruma geldiğinde bir günde bin duygu yaşayabiliyorum. Acaba bu huy sadece bana mı özel? Yani sağım solum belli değil, az biraz da deliye vuruyor olabilirim bazen.

Sorusuz Cevaplar:@27esmerim’le Hayatın, İnsanların Ve Umudun Derinliklerine Yolculuk

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hahaha hayır sadece sana özel değil. Hepimizin anlık ruhsal değişimleri olabiliyor ☺️

Son olarak burada edindiğin dostluklar ve site deneyimin nasıl? Sitenin sana kattığı ne oldu?

Burada olduğum ve değerli dostlar edindiğim için çok mutluyum. Az da olsa gelip eğlenip gelebiliyoruz sitede. Bazen bazıları sinirlerimizle oynasa da, işte geçiyoruz onları. Ama iyi ki siteye üye olmuşum, iyi ki burada nadir kıymetli, değerli dostlar edinmişim. Onlar ve sizler iyi ki varsınız.

@27esmerim , bu güzel sohbet için teşekkür ederiz. Kendi halinle, dürüstlüğünle ve güçlü duruşunla gerçekten ilham veriyorsun.

Bir sonraki sorusuz cevaplar serimizde görüşmek üzere :)

Sorusuz Cevaplar:@27esmerim’le Hayatın, İnsanların Ve Umudun Derinliklerine Yolculuk
Cevapla