Merhaba, 9 yıldır bulunduğum KızlarSoruyor platformundan kendi irademle, dik duruşumla ve onurumla ayrıldım. Ama görüyorum ki, bazıları benim varlığımı da yokluğumu da kaldıramıyor 😬 Hakkımda birden fazla hesaplarımın olduğu söylenmiş, sahte hesaplarım varmış, yönetim hesabımı kapatmışmış… Ne kadar acizce, ne kadar zavallıca iftiralar . Burada @birsuskuncicek benim için bir bence yazmış, onu da bazı arkadaşlarım attı bana, öyle görmüştüm ve yorumları da okuyunca bazılarının iftiraları ve saçma düşünce yapılarıyla beni ne kadar zan altında bıraktıklarını fark ettim. @birsuskuncicek e de iyi niyetinden, benim için öyle bir yazı yazmasından dolayı teşekkür ediyorum, çok ince bir davranış 🌸

Açık ve net söylüyorum ; Hesabımı ben kendi isteğimle kendi irademle KENDİM kapattım...
Kalıcı olarak gitmek istedim. 1 hafta dolunca da hesap direkt kapanıyor yani kalıcı olarak bunu bildiğim ve istediğim için hesabımı 1 hafta içinde hiç aktif etmedim ve haliyle 1 hafta sonra Edameda silinmiş oldu. Fakat adım silinse de hâlâ izlerim kalmış belli ki :) her neyse ben sitenin uygulamasını da kullanan biriydim ve 21 Nisan günü uygulamadan hesabımı iptal ettim. Fakat tarayıcıda açık kalınca girip bakılabiliyordu hesap aktif olmasa da. Haliyle son bağlantı saatim de ona göre görünüyordu. Yani bazılarının sırf o son görülme saatime kadar stalklayıp da "en son 16 saat önce girmiş, demek ki kendi kapatmamış" ithamlarına cevap olsun bu da.
Ve Bu da 21 nisanda hesabımı "kapattığımda" KS'den gelen sistem maili buyrun. KS birini banlarken böyle bir mail yollamaz kimseye değil mi :)

Ben hiçbir zaman klavye arkasına saklanan, sahte hesapların arkasına gizlenen biri olmadım...
Ayrıca her zaman ne söyleyeceksem açıkça söyledim, dimdik durdum, bu duruşumla var oldum. Polemiğe giriyordu falan deniliyor, eğer sitede bu kadar yıllarını vermiş ve iyi kötü emek harcamış aktif biriysek illa ki üzerine gelindiğinde polemiklere çekiliriz. Çekilmeyen bunu başarabilen varsa da tebrik ederim, herkesin yapısı ruh hali düşünce yapısı aynı olmayabilir. Ben burada bulunduğum süre zarfında hiç bir zaman bana zararı olmayan birine yan gözle dahi bakmamış, kendi halinde sorularını soran kendi eğlencesine bakan, tabi ki zaman zaman arkadaşlıklar edinip konuşan ama hiç bir zaman kimsenin hayatına, ne yaptığına ettiğine bakmadan kimseyi kırmayan kırmaktan her zaman çekinen biriydim ama sonuçta bir insanız, kimse robot değil ve her insanın kendini savunma güdüsü var.. Her neyse son zamanlarda bazı durumlar benim oldukça canımı sıkmıştı ve burayı hayatımdan çıkarmak ve gitmek istedim. Ben artık reel hayatımda yeni sayfa açmış biriyim, hayatımda da ruh eşim diyebileceğim biri var ve siteden çok uzakta yaşamak istiyorum, yani bir daha asla dönmeyeceğim, sadece bu iftiralara bir cevap vermek istedim.

Herkes kusursuz ve mükemmelmiş gibi bir başkasını eleştirip bire bin katabiliyor...
Kimse de dönüp kendi evinin önünü süpürmeyi düşünmüyor. Ben hassas kalpli, kimseyi üzmek kırmak istemeyen ama bir o kadar da çamur atıldığında duramayan altta kalmak istemeyen biri olduğumdan dolayı çok tartışmalarım vs oldu haliyle. Bu gerçekten çok olağan ve normal bir durumken, "sürekli polemiğe giren, sesini çok çıkaran" gibi etiketler yapıştıran insanların ne kadar empati yoksunu olduklarını ve olgun düşünce yapısına sahip olmadıklarını gösteriyor o yorumlar.

Kim olduğumu bilenler karakterimi de çok iyi bilir. Sahte hesapların, iftiraların, kuyu kazma gibi olayların benim gibi biriyle bağdaşmayacağını da bilirler. Beni silmeye çalışanlar bugün ismimi ağızlarından düşüremiyor. Vicdanınızla baş başa kalmanızı diliyorum... Hoşçakalın ❤️

@Edameda06 💅
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kimsenin seni düşündüğü, arkandan konuştuğu yok. Gündem olayım diye geri gelip soru açmışsın :D
@Zynpzmm1 Gerçek bu :D
Aynenn :D
Yoo gayet de var, beni çok merak edip arkamdan da konuşan canım olduğu için öyle bir paylaşım yaptım, gündem olma gibi bir derdim hiç bir zaman olmadı. Her zaman istemsizce konuşuldum zaten :)
Eda sen bunlara takılma bizim için değerlisin
Soruların bana hep ilham verdi
Yeni hayatında ve kararlarnda sana şans ve mutluluk diliyorum
Güzellikler seni bulsn
Beni etiketledigin için teşekkür ediyorum
Ben bir hatıra olarak kalsın ve seni son kez anmak için bu benceyi yazmak istedim umarm okurken mutlu olmussndr
Evet burada göze çarpan bir üyesin eleştiriler gizli hayranlktr bunu bil
Sevgiler 🙏🌹
Aşko sahte hesabı duyunca şaşırdım. Son zamanlarda evet, sorulardanda sıkıldığın belliydi. Üzüldüm gitmene. 🥺🥺 Sitedeki insanların büyük bir kısmı çok can yakıcı ve arkadan konuşmayı seven kişiler cidden. Her zaman ponçik olarak kal ve eğlenmekten asla vazgeçme. Pespembiş sevgilerle 🥰💖🌸💕🦋
Eda merhaba, 🦋 öncelikle gittiğine üzüldüm seni sevdiğimi biliyorsun. Sen yokken sitede çift hesap açtığına dair söylentiler çıktı. Sonra bir kaç üye gelip bize kötü yorum gizliden yazdığını söyledi, biz de haliyle gerçek sandık. Senin için hayırlısını dilerim, bence bundan sonra site içi polemikleri aldırış etmeyip hayatına tutunmak en doğrusu olacaktır. Ben kendi adıma seni tanıdığıma mutlu oldum. İnşallah sen de bundan sonra çok mutlu olursun. 💕
İşin doğrusunu yanlışını ben bilmiyorum işin gerçeği ama 9 yıllık hesabın kapatılması gerçekten kötü olmuş yani sonuçta zaten bir noktada haklısın sitenin artık tadı kalmadı ama kapatman konusunda senin için ne hayırlı olacaksa hayırlısı olmasını temenni ediyorum
Ama şöyle bir gerçek de var hesap iptal ettikten sonra gelen mailin ekran görüntüsünü alıp ondan sonra hesap 7 gün içinde kapatılacakken birden fazla hesap açıp yönetimi tarafından dondurulan hesaplarda kapatılabiliyor yani bu ekran görüntüsünü almak Zor değil üstelik bir insan 9 yıllık hesabını da kolay kolay kapatmaz
Yolun açık olsun Eda. Öyle veda konuşması falan yapmayı sevmiyorum. Bizler buradayız, kapımız açık sana her zaman. Kendine iyi bak, hayatında başarılar diliyorum sana.😊💐
Sitede gene kaotik bir ortam oluşmuş anlaşılan.
aaa neden ki 😔