Bugün bir soru gördüm ve o soruya göre bende küçük bir deney yapmak istedim. KizlarSoruyor zaman zaman mesaj kutumuzda çiçekler açtıran mesajlarla yüzümüzü güldürüyor. O yapıyorsa bende yaparım dedim ve işe koyuldum.

Bu soruma gelen cevaplar ve gelmeyen cevaplar da vardı elbette.
Cennetten kaçış yok derler. Korkma! burada olduğunu söylemeyeceğim. ( cennet güzelliklerinin yeryüzüne indiğini ve göz alıcı olduklarını dile getirmek istedim)
Benim sevgili üyelerimize mesajım şu şekilde idi;
Bende site içinden rastgele seçtiğim üyelere mesaj attım. Bir çoğunun da mesajları kapılıydı. Kapı duvar içeri girene aşk olsun.
O bir Rehber ve tüm edası ve ılımlı yaklaşımıyla olayı çözmüş gibiydi

Sevgili @liliaaaa bir gülücük atarak azda olsa olayı anladığını tahmin ettim. Ben bir Rehberim yemezler dedi galiba. Bana, hem de bana :)
Evet, evet ve evet diyerek üç evetle seni cennete uğurluyoruz

Tek benim fark etmem ile teselli olsa gerek. herkese yakalanmak sıkıntılı olabilir diye düşündü. Sevinsem mi, üzülsem mi bilemedim. Yine de yakaladığım için kendimi tebrik ettim. Sevgili @ta00ta nerde olsa yakalarım ben.
Bir çocuk gelişimci, acaba karşımda bir çocuk mu var diye düşünmüş olmalı.

Sevgili @Çocukgelișimcii mesajımı aldığında ''iyi misiniz'' diye şaşkınlığını dile getirdi. Hayallerim yıkılmıştı ama vazgeçmedim. Sonrasında durumu tatlıya bağladık elbette. Bir eğitimcinin en güzel yaklaşım tarzını göstermiş oldu.
Bir an sinirlenmiş gibi hissettim. Küreği kapıp gelir diye düşünüyordum.

Sevgili @яüүαмsı pardon kime derken arkasından ''ne oluyor lan burada, hayırdır'' deyip, küreği kaptığı gibi bana dalacak diye düşünüyordum.
Bir kibar, bir kibar. Böyle üyeler görmek mutluluk veriyor insana. Milli Piyango vurmuş gibiyim.

Sevgili @DreamWhileAwake çok nazik olduğumu belirterek aslında kendinin ne kadar hoşgörülü ve kibar bir insan olduğunu da göstermiş oldu. tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır derler. Tabi ben yılan değilim neyse konumuzda bu değil zaten.
Bazen bir gülüş her şeyi anlatıyor. Bebeklerin gülüşü de öyledir.

Sevgili @PiLLy_BheBek de mesajıma bir gülüş bırakarak tüm güzel yaklaşımını göstermiş oldu aslında. Bazen bir gülüş her şeye yeterlidir.
Bir çiçek nasıl olunur bunu görmek zor değilmiş.

Sevgili @birsuskuncicek kibar ve naif yaklaşımı ile bir kadının gerçekten çiçek olduğunu gösterdi. Umarım o çiçeği solduran kişiler ile karşı karşıya kalmaz.
Tüm etiket yaptığım üyelere canı gönülden teşekkür ederim. Cevaplarınız ile yaptığım bu Bence umarım hoşunuza gitmiştir.
#desolato Gülüşünü sevdiğim ;)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Bi dahaki benceye erkeklere de sormanı bekliyoruz 😅
Güzel bir bence yazısı ve paylaşımı olmuş, elinize sağlık. teşekkür ederim...
Huh... sadece şakaya vurmuştum ama biraz egolu algılanmışım sanki. 🤭
Eğlenceli bir bence olmuş, emeğine sağlık. 🙃
Hayır, aksine oldukça içten ve hoş bir yaklaşımdı. Egodan eser yok ;)
Buna sevindim, teşekkürler. 😄
ben teşekkür ederim :)
😂😂Kahkaha attım şu an. Harika yaaa! Çok eğlenceli bir bence ellerine sağlık!
Gülüşün daim olsun inşallah :) Teşekkür ederim.
İyi ki de o soruyu görmüşsün de, böyle güzel bir bence oluşturdun, teşekkür ederim emeğine sağlık.
Ben teşekkür ederim :)
Etiket bildirimi neden bana gelmedi 🤔
Güzel bir bence olmuş 😀
Teşekkür ederim. Sizin desteğinizle öyle oldu. Şu an inceleniyor sanırım.
Rica ederim. Yakında düzelir o halde 🎈
ahahha okuduğum ve en çok eğlendiğim benceler arasında kesinlikle :)
Teşekkür ederim :)
Ama şimdi biz bu sözün bize özel olmadığını öğrendik ve tüm büyüsünü bozdun 😄
Çok keyifli bir benceydi yine tebessüm ettim 😊 klavyene sağlık
Teşekkür ederim :) daha iyilerine layıksındır. Ben beceremedim bile.
🙊🙊🙊🙊 çok ayıp rüya
:) :)
:))
Bu arada bence çok güzel olmuş emeğine sağlık
Çok teşekkür ederim :)
Güzel ama hep ayni kişilere yer veriyorsunuz.
İlk defa Bence yazdım. O an gördüğüm kişilere yazdım. Bir çoğunun da mesajı kapalıydı.
Yazı özlüyorum fakat onların hayatı güzel albayım.
Beğendim eline sağlık
Güzel bir bence olmuş
Yazı özledik daha kışı göremeden
Güzel bir bence olmuş Eline sağlık
Güzel bence olmuş
Guzel paylaşım olmuş eline sağlık
Güzel bir yazı
Güzel bir bence olmuş
yaz deme canım ceker
oskar kalsın çöl yeterli
güzel
güzell olmuş
süper süper süper...
Allah ağlatmasın
Guzel olmus
Teşekkürler