#EvdeKal bunu kaçırma! KızlarSoruyor'un harika üyelerinden ''Bozkurt_bakışlı_reis'' ile güzel bir sohbet gerçekleştirdim!

Ben: Buraya nasıl üye oldun?
Bozkurt_bakışlı_reis: Ben 4 sene önce iş yerimdeki arkadaşlarımın haber vermesiyle 4 kişi KizlarSoruyor'a katılım sağladık. :) Zaman geçtikçe bir tek ben kaldım. İlk zamanlarda ki sitemizin halini çok özledim.

Ben: Buraya kaç aydır üyesin?
Bozkurt_bakışlı_reis: Bu benim 2. hesabım. 11 ay kadar uzak kalmak zorunda kalmıştım. Biraz kendime vakit ayırmak gerekiyordu. Ama çok değer verdiğim dostlarımın ısrarını kıramadım ve özlediğim için geri geldim. Hiç de pişman değilim.

Ben: Burada en sevdiğin 3 üyeyi söyler misin?
Bozkurt_bakışlı_reis: Canımdan çok sevdiğim arkadaşlarımı söyleyeyim sana: Zlatan_red, EsmeraldD ve emre00'dır.

Ben: Dizi mi film mi daha güzel sence?
Bozkurt_bakışlı_reis: Ben filmleri daha çok seviyorum. Çünkü o birkaç saat senin tüm hayallerini sığdırıyor. Dizilerin sevmediğim bir özelliği de bir konuyu çok uzatmaları. Bu benim izleyiş zevkimi azaltıyor.

Ben: Bu korona belası ne zaman bitecek sence? :(
Bozkurt_bakışlı_reis: İnşallah bir an önce biter. Devletimiz ve milletimiz bu kenetlenme içindeyken, çok büyük kayıplar yaşamadan bunu atlatmaya çalışırken inşallah bunu suistimal etmeye çalışanlara karşı onurlu bir sergileyiş içinde olurlar.

Ben: Sağlık mı para mı?
Bozkurt_bakışlı_reis: Ben sağlık diyorum. Çünkü para kazanılır. Gerekirse simit satar, yük taşırım yine evime alın terim ile rızkımı taşırım. Ama sağlığım olmazsa hiçbirini yapamam. Herkesin sağlığına dikkat etmesini tavsiye ediyorum.

Ben: Buraya ne gibi yeni özellikler eklenmeli sence?
Bozkurt_bakışlı_reis: Aklımdan geçen çoğu özelliğin zaten sitemiz ve teknik ekip tarafından yapıldığını görüyorum. Emeklerine sağlık. Çok iyi bir iş çıkarıyorlar. Üyelerimizin istek ve görüşlerini değerlendiriyorlar. Uygun olanlarını hayata geçiriyorlar. Biz üzerimize düşeni yaptığımız sürece her şey güzel olacaktır, inanıyorum. :)

Ben: En sevdiğin üç hayvan?
Bozkurt_bakışlı_reis: Benim en sevdiğim hayvan pandadır. :) O kadar masum, çocuksu, saf, temiz ve güzel ki kendimi ve huzuru onlarda buluyorum. Sonra çita ve köpekleri çok seviyorum. :)

Ben: En sevdiğin şarkıcılar?
Bozkurt_bakışlı_reis: Ben büyük bir Yola Düş hayranıyımdır. Bütün şarkılarını dinlerim tekrar tekrar. Bana ve duygularıma hitap ediyor. Sonra Yavuz Bingöl ve Zara hayranıyım. :)

Ben: Son sorumla ilk bölümü kapatıyorum: Burası ücretli olsa olur muydun burada?
Bozkurt_bakışlı_reis: Dürüst bir şekilde cevaplıyorum hayır. :) Ücretli olsaydı galiba bugün burada olmazdım.
İlk bölüm burada bitti, kendisine yeniden çok teşekkür ediyorum. Yenisi ise birazdan! :) Bu sohbet programıma katılmak isteyenler benimle iletişime geçsinler. Hepinize iyi okumalar ve iyi günler. :) :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar