1. Çocukluğuna geri dönsen şimdiki haline ne söylemek istersin?
Güçlü ol derdim kendime… Herkesin iyi olmadığını erken öğrenmen gerekecek, ama bu seni kötü yapmasın. Kırılacaksın, hem de çok… Ama her seferinde toparlanacaksın, çünkü içindeki güç, başkalarının seni görmezden geldiği kadar büyük. Kimseye körü körüne güvenme; insanlar söyledikleri kadar samimi olmayabilir. Her ‘dostum’ diyene sırtını dönme belki ama gardını da düşürme. Sevilecek insanlar var ama dikkatli olman gerek.
Bazen yalnız kalacaksın, bazen de yanlış insanların içinde kaybolacaksın. Ama unutma, bu seni sen yapan yollardan biri olacak. İçindeki sesi susturma, çünkü o ses seni koruyacak. Herkes gibi olmaya çalışma, zaten olamazsın da. Farklı olduğunu fark ettiğin an, diğerlerinden ayrılırsın. Bu bir eksiklik değil, aksine en büyük gücün.
Zaman geçecek, büyüyeceksin ve o küçük halini özleyeceksin belki. Ama bil ki, o küçük senin hayal ettiği kişiye dönüşeceksin yeter ki vazgeçme, kimseye boyun eğme, kendine sadık kal. En önemlisi de, ne olursa olsun… Kendini sev.

2. Okul hayatın senin için neyi anlatıyor?
Okul hayatı benim için hayatın gerçeklerini anlatıyor. Çünkü okul sadece ders çalışılan bir yer değil, aynı zamanda insan ilişkilerini, rekabeti, adaletsizliği, başarıyı ve başarısızlığı deneyimlediğimiz bir ortam. Hayatta her zaman adil olunmadığını, bazen çok çalışsan bile istediğini elde edemeyebileceğini okulda öğreniyorsun. Aynı zamanda sabretmenin, planlı çalışmanın, zaman yönetiminin ve sorumluluk almanın ne kadar önemli olduğunu da gösteriyor. Tıpkı gerçek hayat gibi; okul da bize mücadele etmeyi, pes etmemeyi ve her şeye rağmen ayakta kalmayı öğretiyor.


3.En sevdiğin arkadaşın kim?
Açıkçası, ‘en sevdiğim’ bir kişiyi seçmek zor, çünkü ben herkesle iyi anlaşmaya çalışan biriyim. Sınıf arkadaşlarımla, dostça ve saygılı bir şekilde iletişim kurmayı önemsiyorum. Herkesin farklı güzel yönleri olduğunu düşünüyorum, bu yüzden sadece bir kişiyi seçmek yerine, çevremdeki herkesle iyi geçinmeyi tercih ediyorum. Bu da bana farklı bakış açıları kazandırıyor ve daha zengin ilişkiler kurmamı sağlıyor.

4. Sokakta en çok kiminle zaman geçirirdin?
Sokakta en çok kuzenlerim ve arkadaşlarımla zaman geçirirdim. Beraber oyunlar oynar, bisiklete biner, top peşinde koşardık. Mahalledeki herkes birbirini tanıdığı için, birlikte vakit geçirmek çok keyifli olurdu. Kuzenlerimle hem akraba olmanın hem de arkadaş gibi olmanın ayrı bir bağı vardı aramızda. Arkadaşlarımla da her gün yeni bir oyun keşfederdik. O zamanlar sokakta geçirilen vakit, günün en eğlenceli kısmıydı.
5. Zamanda yolculuk yapsan hangi döneme gitmek isterdin?
Eğer zamanda yolculuk yapabilseydim, Mustafa Kemal Atatürk'ün yaşadığı döneme gitmek isterdim. O dönemde olmak, Türkiye’nin temellerinin atıldığı, büyük fedakarlıkların ve güçlü ideallerin yaşandığı bir zamanı görmek anlamına gelir. O yıllarda dürüstlük, samimiyet ve dobra bir duruş çok değerliydi. İnsanlar ülkesini ve birbirini daha içten bir şekilde sahipleniyordu. Atatürk'ün düşüncelerine tanıklık etmek, onun liderliğini doğrudan görmek benim için büyük bir onur olurdu. ❤🌹💖


6. En sevdiğin yemek ne?
En sevdiğim yemek kesinlikle mantı. Hem lezzeti hem de görüntüsü beni hep cezbetmiştir. Özellikle üzerindeki yoğurt ve sos birleşince tadına doyum olmuyor. Evde yapıldığında ayrı bir güzel oluyor tabii, çünkü o emeğin lezzeti de yemeğe yansıyor. Ne zaman mantı olsa, başka hiçbir yemeği aramam. 😋😋😋

7. KS 'de buluşma yapmak istesen kiminle gerçekleştirmiş olurdun?
@r_engarenkyollar ve @27esmerim İle buluşmak isterdim.
8. En çok sevdiğin huyun ne?
En çok sevdiğim huyum inatçı olmam. Çünkü bir şeyi gerçekten istiyorsam, peşini bırakmam. Kolay kolay vazgeçmem ve sonuna kadar çabalarım. Bu inatçılığım sayesinde birçok zorluğun üstesinden geldim. Bazıları inadı olumsuz görebilir ama ben bunu kararlılık ve azim olarak görüyorum. Hedeflerime ulaşmamda en çok bu yönüm bana yardımcı oluyor.
9. İnsanlarla konuşurken göz teması kurar mısın?
Evet, insanlarla konuşurken göz teması kurarım. Çünkü bu hem karşımdakine saygı gösterdiğimi hem de söylediklerini dikkatle dinlediğimi gösterir. Göz teması, iletişimi daha samimi ve etkili hale getiriyor. Aynı zamanda kendime olan güvenimi de yansıtıyor. İnsanlarla sağlıklı iletişim kurmanın en önemli yollarından biri bence.
Veee son sorumu soruyorum hazır mısın?
"Hazırım"
10. İlk aşkına buradan ne söylemek istersin?
İlk aşkıma buradan söylemek isterim ki; inşallah bir gün yollarımız tekrar kesişir. Belki o zaman her şey daha farklı olur, belki de kaldığımız yerden olmasa da güzel bir sohbetle yeniden başlarız. Hayatta bazı duygular unutulmasa da zamanla olgunlaşıyor. Umarım sen de mutlusundur. ❤❤❤

Buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Sevgili @Bravehrart bu sohbet için sana ayrıca teşekkür ederim. Tekrar bir başka bence de buluşmak üzere Hoşçakalın, Sağlıcakla kalın Kızlarsoruyor'da kalın 🥰🥰🥰
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer