KizlarSoruyor Editör ve Fenomenlerinin Sık Sık Yaptıkları Hatalar Nelerdir?

KS Kapağı
KS Kapağı

Bazı editör ve fenomenlerin bir takım kurallar dahilinde seçildiklerini biliyoruz. Fakat bazı editör ve fenomenlerin ne kadarının bu kurallara tabi tutulduğu sitede hep tartışılmıştır. Tamam, şimdi diyeceksiniz ki; "Sen hiç mi hata yapmıyorsun?" diye. Elbette ben de hata yapıyorum fakat bu kadar göze batar cinsten değil. Bu sebeple gözüme samimi gelmeyen ve sık sık yapılan hataları eleştirel bir şekilde paylaşmak istiyorum. :)

Ve, ya da, ile, ama, çünkü, fakat, lakin, zira, madem, veyahut, veya, hatta, hem, hem de, yine, gene gibi bağlaçlardan önce ya da sonra virgül kullananlar.

Yeter :D
Yeter :D

Dil bilgisinde basit hatalar yapan insanların nasıl "editör" seçildiklerini hiç anlamamışımdır. Tabii siz, bu kişilerin yazdığı Benceleri muhtemelen modere edildikten sonra gördüğünüz için dikkatinizi çekmemiş olabilir. :D Arkadaşlar fenomenlik tamam ama editörlük sözlük anlamı gereği; birtakım kurallara göre düzenleyen, yayımlayan demektir. Samimi geldi mi? Tabii ki hayır... :D

En sevdiğim gruba geldi sıra... :D Bence yazdığı kategori ile alakalı hiçbir bilgisi olmamasına rağmen etiketini alabilmek için Bence yazanlar.

Büyüksün Bertrand
Büyüksün Bertrand

Bu gruptaki fenomen ve editörlerin egoları, bildikleri şeyler ile ters orantılı oluyor genel olarak. :D Birazcık kulak dolgunluğu onlar için yeterlidir. Kesin olarak uygulamadıkları ya da test etmedikleri her şey onların literatüründen doğru olarak geçebilir. :D

Başka başka sosyal medya araçlarında gördüklerini süsleyip püsleyip resimlerini değiştirerek Bence yazmaya "çalışanlar".

Bak seeeeen :D
Bak seeeeen :D

Bu sınıfa giren fenomen ve editörler genelde hepimizin bildiği diğer sosyal medya araçlarını takip ederek, oralarda gördükleri kaynakların resimlerini ve içlerinde geçen kelimeleri değiştirerek buraya sunmaya çalışırlar. Siz, "Bu kaynak çalıntı kardeşim." diyerek şikayet dahi etseniz, Bence kaldırılmaz. :D Üstelik bu editör ve fenomen arkadaşlarımız o kadar havalarda uçarlar ki, tüm kaynak kendi araştırmalarıymış gibi göğüs kabartırlar. :D

Takipçi ve kaynakçı toplamak onların en sevdiği eylemlerden biridir. Rakip dahi olamazsınız keza gururunuz el vermez. :P

Hiiii guyssss :P
Hiiii guyssss :P

Aslında onlar, kendilerine itici gelen ve tasvip etmedikleri kişilerin görüşlerini dahi onaylarlar. Özellikle takipçisi çok ve aktif olanları desteklerler ki; onların, arkadaşları da ondan yana olsun. Çünkü onun için kendi düşüncelerinin ya da desteklediklerinin önemi yoktur, önemli olan popülaritedir. :D

Görüntüsü Afganistan, yazışı ve konuşması Strazburg olanlar.

Yoğğk artık :P
Yoğğk artık :P

Aslında bu kategoriye girenler, ikinci sıradaki grupla aynı kişiler. :D Fakat bu grubu diğerinden ayıran bir özellik var. Bu grubun insanları, en çok hayal kırıklığına uğratanlar oluyor genel olarak. Tavsiye ettikleri şeylerin kendi üzerinde hiçbir etkisi olmamasına rağmen "Bunu yaparsan kesinlikle verim alacaksın." derler ve buluşma gerçekleştiğinde öneriyi veren kişinin, verdiği öneri ile hiçbir alakası olmadığını görmek... Nitelikli dolandırıcılık demek istiyorum, tutmayın beni... :D

Bence, eğlence ve eleştirel içerikli bir Bence!dir. Üzerine alınmak isteyen alınabilir, neticede isim vermedik. :D Sizler de, gözünüze batan şeyler varsa paylaşabilir, görüşlerde belirtebilirsiniz.

@ksBence, @KızlarSoruyor

KizlarSoruyor Editör ve Fenomenlerinin Sık Sık Yaptıkları Hatalar Nelerdir?
Cevapla