Bence Yazmak Editörlere Neler Katıyor? İşte Editörlerimizden Cevaplar!

Sizler için bence yazmanın editörlere ne kattığını sordum. Belki sizde okuyup bence yazma hevesiniz bir nebzede olsa çoğalır yazmak insana hiç bir şey kaybettirmez aksine duyguları kaleme dökmek insanı rahatlatır.


Sanırım önce kendimden başlamalıyım:


Bence Yazmak Editörlere Neler Katıyor? İşte Editörlerimizden Cevaplar!
Bence yazmak bana ne kattı: İlk bencemi moda ve bakım üzerine yazdım o bencenin üzerine devamının gelmesini aslında üyeler sağladı çünkü olumlu veya olumsuz görüşler aldım bu beni daha çok hırslandırdı.. Bence yazarken kendimi geliştirdiğime inanıyorum yazmayı seviyorum editör olduktan sonra daha çok sevmeye başladım aynı zamanda blog yazarlığı yapıyorum yazmayı seven arkadaşlarıma başarılar diliyorum şimdi onları dinleyelim.


Bence Yazmak Editörlere Neler Katıyor? İşte Editörlerimizden Cevaplar!

@GerminalC


Yazılarımı çok beğendiğini söyleyen üyelerin beni sorularına görüş yaparken gördüklerinde "Abi bencelerini ve seni çok seviyorum" demelerini kattı. Başka bir şeye de gerek yok zaten.



@SinirliBiber


Ben tahminen Orta öğrenim yıllarında yazmaya başladım. Tabi o zaman paylaşmak ve insanların okumasını sağlamak bu kadar kolay değildi. Aslında bana kattığı pek bir şey yok yazdığım bencelerin. Çünkü ben bir şeyler kazanmak için yazmıyorum. Tek amacım insanların hoş geçen bir kaç dakikayı yazdıklarımı okuyarak elde etmesini sağlamaktı.



@Romiyo_


Aslında imla kurallarına çok fazla dikkat etmeyi, bi de "kafamda duracağına ekranda dursun" akımını başlattı benim için...



@blueobsession


Ben yıllardır kendi çapımda yazıyorum. Ks ile tanıştığımdan beri, yine kendimce bir şeyler paylaşmaya devam ediyorum. Editör olmak, öncelikle güzel dostluklar kurmama neden oldu. Bana en büyük ve en değerli katkısı ne denli okunur olduğundan çok hayatıma giren renkli arkadaşlıklar elbette.



@iskoc_hakem


"Bence yazdığım zamanlarda, verilen emeğin karşılığında takip eden arkadaşlardan gelen olumlu ya da olumsuz reaksiyonların onlarla aramdaki tüm mesafeleri kaldırdığını hissediyorum. İlk Bence'mi yazdığım andan itibaren düşündüğüm tek şey insanlar ile aramda bir bağ kurabilmekti. Bugün geriye dönüp baktığımda paylaştığım Bence’ler ile değerli arkadaşlar biriktirmeye başladığımı görmek bana her yeni Bence için cesaret veriyor. Bence hazırlamanın diğer bir getirisi ise yazmak için sürekli araştırmanın genel kültürümde yaptığı birikim. Yeni başlayan arkadaşlara tavsiyem; Bence'lerinize editör olma hırsı değil, ruh katın, gerisi zaten kendiliğinden gelecektir"


Bence Yazmak Editörlere Neler Katıyor? İşte Editörlerimizden Cevaplar!

@MarilynWomanson


Bence yazmak beni her şeyden önce çok rahatlatıyor. Çünkü ben, öfkemi, sevincimi, heyecanımı, özlemimi, üzüntümü yazdım bugüne kadar. Bir de itiraf edeyim, yazılarım arasında yazılışını bilmediğim kelimeler vardı, google'dan bakıp öğrendim onları, bana bunları katmış oldu bence yazmak...



@dmladmla


Editör olmak bana ne kattı; yaşadığım çoğu duyguyu, düşünceyi yazıya döküp insanlarla paylaşma ve onlarca insana ulaştırma fırsatı verdi. Bu sayede de kendimi bir nevi rahatlatmanın yolunu bulmuş oldum, kimseyle konuşmadığım şeylerin çoğunu bence halinde paylaştım ve insanların yorumlarını gözlemledim...



@-Eyll-


Bence yazmak sayesinde anlamını bilmediğim birçok kelime öğrendim tabii birde yazım kuralları hakkında birkaç ipucu yine de tam bildiğimi düşünmesem de gün geçtikçe daha çok şey katacağına eminim. İnsanın duygularını ve fikirlerini başkalarına aktarabilmesi güzel bir duygu. Ayrıca bence yazmak gelen yorumlar sayesinde aynı konuya farklı bakış açılarında bakabilmeyi ve herkesin görüşüne saygı duyabilmeyi de öğretti bana :))



@dobrakadınn


Yazı yazmanın insana verdiği huzur bambaşka bir şey hem hislerini kelimelerle ifade edebiliyor, hemde site aracılığı ile başkalarının okumasına vesile oluyorsun. Aynı zamanda bu konuda kendini geliştiriyor, hatalarını fark ediyorsun. Herkese tavsiye ederim ama yazmakla birlikte yapmanız gereken bir şey daha var o da okumak. Okumak, sizin yazmak için besin kaynağınız bunu da unutmamak gerek..



İsmini vermek istemeyen, Editör olmak isteyen bir üyenin isyanı:


Ben istiyorum Seda Hanım ama izin vermiyorlar. Ben ne zaman Editör olacağım Seda Hanım?
Benim Editör olmaya hakkım yok mu?





Editör arkadaşlarıma benceme katıldıkları için teşekkür ediyorum..


Mutluluğunuz daim tüm güzellikler sizinle olsun...


Sevgiyle kalın, Ksde kalın hoşçakalın...

Bence Yazmak Editörlere Neler Katıyor? İşte Editörlerimizden Cevaplar!



Bence Yazmak Editörlere Neler Katıyor? İşte Editörlerimizden Cevaplar!
Cevapla