Son zamanlarda aktif ve severek bu sitede bulunan KS kullanıcıları sitenin niteliğinin azalmaya başladığını düşünerek mevcut yapıdan oldukça şikayetçi olmaya başladı. Sitenin eski samimiyetinin olmaması, diğer üyelerin sık sık rahatsız edilmesi, abartılı troll hesaplar, anonim hesaplar ardına gizlenen insanlar, etiketlerin yarattığı sınıfsal yapı ve tabakalaşma, reklamların aşırı artması gibi birçok konu artık insanların burada bulunmaktan eskisi kadar keyif almamasına sebep oluyor.
Peki bu kriz ve kaos ortamında yeni bir oluşum ortaya çıksa neler yaşanırdı?
Eski samimi ortam sağlanırdı

Eski üyeler iyi bilir. Sitedeki arkadaşlık ve insan ilişkileri üst düzeydeydi. Zamanla sitenin üye sayısının artması, etiketler ve insanların burayı sevgili bulabilecekleri yer olarak görmeleri sitenin kalite seviyesinde düşüş meydana getirdi. Oysa biz, yeterli sayıda ama samimi dürüst ilişkilerin olduğu dönemleri özledik.
Sorunlu üyeler ortadan kalkardı

Her alternatif eskinin içine nüfuz etmiş sorunlu hücreleri ortadan kaldırır ve bir eleminasyon sistemi yaratır. KS dışında farklı bir alternatif bu elemeyi sağlayabilirdi. Ki benzer bazı sitelere yüksek oranda geçiş olduğunu biliyoruz.
Troll sorular yerine gerçek sorularla muhatap olurduk

İnsanlar anonim olmanın ardına sığınarak fake fotoğraflar, şizofrenik kişilikler yaratarak saçma sorularla karşımıza çıktılar. Hatta içerik üretme konusunda eli zayıflayan üyeler sorularda tamamen saçma cümlelere ve troll içeriklere başvurmaya başladı. Bu da kaliteyi düşüren başka bir etken oldu.
Eğlence ve keyif oranımız artardı

Sıkılıp onlarca kez hesap kapatıp geri dönen arkadaşlarımız var. Sitede keyif almadıkları için gidiyorlar, sonra can sıkıntısından geri dönüp tekrar gidiyorlar. Eski keyfimizi yerine getirecek yeni bir yola ihtiyaç duyuluyor.
Üyeler eşit haklara sahip olurdu

Her etiket gerekli olmak ile birlikte yeni güncellemelerle üyeler arasında bir tabakalaşmaya ve sınıflaşmaya yol açtı. Öyle ki, fenomen ya da moderatör üyeler için yüzlerce papatya falı gibi seviyor/sevmiyor soruları açıldı. Kaliteyi arttırmak için ortaya konan güzel bir uygulama zaman içinde maalesef amacından sapıp kaliteyi düşürdü.
Neden ben diye sorabileceğimiz bir ortama sahip olurduk

Neden sorusu hayatımızdaki en önemli soru aslında. Neden buradayım? Neden bugün? Neden ben? gibi birçok soru burada sorulduğunda sadece alay konusu olur. Oysa detayında okunacak güzel bir sorun, burada alamadığı her sorunun cevabını farklı bir yerde alabilir.
Hayat farklı renklerle HepBirlikte güzel.
Keyifli okumalar, sevgi ve saygılarımla.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar