Çok hata yapıldığını düşündüğüm konu etiketlerini baz alacağım. Her konu etiketini tek tek incelemeye gerek duymadım. 
18 yaş altında yapılan

+Liseye yeni başlayan birisine neler önerirsiniz?
-Kişi burada kimden bahsettiğini söylememiş, kendisi olduğunu öğrenmeden şikayet etmememiz lazım.
+Açık öğretime başladım, lise 1'im. Açık öğretim zor mudur?
-Yaşını tam öğrenmeden şikayet etmemek gerekir. Açık öğretimlerin yaşı büyük olabiliyor.
+Lise 3'e gidiyorum, ne zaman bitecek bu lise?
-Sadece sorusunu - 18 olarak şikayet etmeliyiz.
Lise 1 ve lise 2 ise hem soruyu, hem profili şikayet etmeliyiz. Lise 3 ise sadece soruyu şikayet etmeliyiz. Lise 4 ise paylaşıma hiç dokunmamalıyız. Ama tabii ki yaşını direkt - 18 olarak söyleyen her üyeyi şikayet etmeliyiz.
3.Kişilere ait görsel kullanımda yapılan hatalar

+Bu çocuk nasıl?
-Bu soruyu soran mavi üye kendisinden bahsediyor olabilir. Şikayet etmememiz gerekiyor.
+Arkadaşlarımla nasılız?
-Fotoğrafta kendisi de olduğu için şikayete gerek bulunmuyor.
Alakasız paylaşımda yapılan hatalar

+Kızlar 17 cm'yi sever misiniz?
+Ben sert seviyorum, anlarsınız işte, peki siz?
-Bu tarz sorulara alakasız paylaşım demek yerine alakasız cinsel paylaşım demek daha uygun olur.
Alakasız sorulara birkaç örnek vereyim;
+Hangi takımı tuttuğunuzu tahmin edeyim mi?
+Sorum neden kaldırıldı?
+Profilinize puan vereyim mi?
Bu ve benzeri sorular alakasızdır.
Cinsellik konu etiketinde yapılan hatalar

''Cinsellik konu etiketi yok'' ve ''alakasız cinsel paylaşımı'' iyi ayırt etmemiz gerekiyor. Her paylaşıma cinsellik konu etiketi yok demek yanlış olur.
+Mantar olmuşum, vajinal mantar nasıl geçer?
-Burada söz konusu sağlık olduğu için cinsellik konu etiketi yok demek yanlış. Soru, sağlık sorusudur.
+İlişkiye girmek için eskort arıyorum, nasıl bulurum?
-Bu soruya alakasız cinsel paylaşım demek gerekiyor.
İmla kurallarında yapılan hatalar

+GALATASARAY ÇOK BÜYÜK BİR TAKIM DEĞİL Mİ?
Detay: öyle değil mi?
-Sorunun tamamı büyük harf olmadığı için şikayet etmememiz gerekiyor. Lakin 50 harf büyük, 5 harf küçükse şikayet edebiliriz.
+Hangi partiye oy veriyorsunuz?
Görüş: MHP
-Görüşü şikayet etmemiz gerekmiyor, GS, MHP, CHP gibi büyük harfli kısaltmalar imla hatası sayılmaz.
Görüş yorumlarına ise ''yes, no'' gibi cevaplar vermek imla hatası sayılmıyor.
Kaba paylaşımda yapılan hatalar

Her küfür kaba paylaşım olmuyor. Burada söz konusu olan husus üyeyi hedef almış mı ona bakmamız gerekiyor.
+Sevgilimden ayrıldım, tehdit ediyor, ne yapmam lazım?
Görüş: sektir et o terbiyesiz herifi, polise git.
-Bu görüş kaba sayılmıyor.
+Götü yere yakından korkmak mı gerekiyor?
- Bu tarz paylaşımları şikayet etmeye gerek yok. Halk içinde kullanılan bir söz.
Kişi, WhatsApp veya başka bir uygulama'da arkadaşı ile olan konuşmasının ekran görüntüsünü soruda paylaşmışsa ve bu konuşmada ufak tefek küfürler geçiyorsa onları da şikayet etmemize gerek yok.
Soru biçiminde olmayan paylaşımda yapılan hatalar

+Dans kursuna gitmek istiyorum?
Detay: ama ailem izin vermiyor. Ne yapmam lazım?
-Sorunun sadece başlıkta olması gerekmiyor, detayda olması da uygundur, şikayet gerek yok.
+Arkadaşlar lütfen yardım edin?
Detay: başım ağrıyor, ilaç önerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum.
-Kişi görüş ve yardım beklediği için soruyu şikayet etmemize gerek yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar