KizlarSoruyor'un Mavili Abazanlarından Daha İtici Üye Tipleri: Pembeli Fenomenler

Öncelikle tamamen kişisel fikirlerim olduğunu söylemeleyim. Belki sevgili ksBence adminciğim bana kızacak ama yine de yazacağım. Sonuçta eleştiri hakkımız var. Sınırları aşmışsam silerler yazımı.

Mavili abazanların amacı belli

KizlarSoruyor'un Mavili Abazanlarından Daha İtici Üye Tipleri: Pembeli Fenomenler

En sevdiğim üye tipleri. Kimseye zararı yok. Engellenip duruyorlar zavallılar. Biraz akıllı olsalar sanal alemin nimetlerinden faydalanacaklar doyasıya ama kafaları basmıyor hiçbir şeye. Özel mesajdan şeyinin fotosunu atınca kızlar hemen tav olup, üzerlerine atlayacak sanıyorlar. Atlayan nadir de olsa var ama en güzel kızlar zeka ile tavlanır. Bazen bana bile yürüyorlar. Neymiş efendim gözlerim kıza benziyormuş. "Cami duvarına mı benziyorum?" diye karşılık veriyorum ama anlamıyorlar. Neyse biz konumuza dönelim. Şu fenomen pembelilerin genel özelliklerinden bahsedeyim.

Soru sorarlar ama görüşlere bakmazlar

KizlarSoruyor'un Mavili Abazanlarından Daha İtici Üye Tipleri: Pembeli Fenomenler

Herhangi bir konu hakkında soru sorarlar ama dönüp bakmazlar bile ne olmuş, ne konuşulmuş? Hemen arkasından başka bir soru sorarlar. Görüşlere nezaketen de olsa bir bak ve +1 xper kazandır görüş paylaşana. Ne kaybedersin? Bir de bunları ciddiye alıp uzun uzun cevap yazan üyeler var. Emeklerine yazık o üyelerin. Kime yazdıklarını bilseler yazmazlar.

Profil fotoları olmaz

KizlarSoruyor'un Mavili Abazanlarından Daha İtici Üye Tipleri: Pembeli Fenomenler

Profil fotoları olmaz ama egolarından da geçilmez. Genelde çiçek, böcek veya çok güzel bir kadının fotoğrafını kullanırlar. Sonra benceleri vitrine çıkar, haftanın editörü seçilirler ve aynanın karşısına geçip işte ben buyum diye triplere girerler. Vallahi buradan bakınca çok itici duruyorsunuz.

Nefes almadan bence yazarlar

KizlarSoruyor'un Mavili Abazanlarından Daha İtici Üye Tipleri: Pembeli Fenomenler

Art arda benceler yazarlar ve hiçbiri özgün değildir. Sağdan soldan bulup buluştururlar. Uyanır uyanmaz bence yazarlar sonra kahvaltı yaparlar. Gece uyuyamazlar ne yazacaklarını düşünmekten. Bencelerine gelen görüşlere yazmazlar ama bir eleştirirseniz anında düşman olurlar. Koskoca fenomen eleştirilir mi hiç? Ulan yazdığın bence kadar ders çalışsan ülke kalkınır anasını satim.

Fırsatı kaçırmazlar

KizlarSoruyor'un Mavili Abazanlarından Daha İtici Üye Tipleri: Pembeli Fenomenler

Dünya elmacılar günü, maymunları koruma günü, özel günler vs. hiç kaçırmazlar. Konu mu bulamadılar hemen illüstrasyon araklarlar bir yerlerden. Olmadı mı? BoredPanda yardımlarına koşar. O da mı olmadı? İnstagram veya Twitter da ne konuşuluyor, gündem ne olmuş hemen bakarlar. Kardeşim arada bir kendi fikirlerini yaz. İnsanlar yazabildiğini görsün. Taklit taklit nereye kadar?

Konunun özeti

KizlarSoruyor'un Mavili Abazanlarından Daha İtici Üye Tipleri: Pembeli Fenomenler

Kafası basmayanlara konuyu özetleyeyim. Neden böyle bir bence yazma kararı aldım. Çok itici olduğunuzu söylemezsek kendinizi bir şey sanmaya devam edeceksiniz. Hadi siz devam edin çok önemli değil de arkadan gelenlerde size benziyor. Siteyi mahvettiniz. Eskiden gelen üye buradan ayrılamazdı. Eğlenirdik, sohbetler muhabbetler havalarda uçuşurdu. Sayenizde ne eğlence kaldı ne de başka bir şey. Sakın ben eğlenemiyorum sanmayın. Koskoca FemFenomenoyum ben. İstediğim zaman eğlenirim. Diğer eğlenmek isteyen üyelerin haklarını koruyorum. Mahkeme duvarı suratlı Fenomen istemiyoruz.

Sevgilerimle,

EİÜKD kurucu üyesi GerminalC

Eğlenmek İsteyen Üyeleri Koruma Derneği

KizlarSoruyor'un Mavili Abazanlarından Daha İtici Üye Tipleri: Pembeli Fenomenler
Cevapla