Kızların Godiva, Lindt, Venchi, Neuhaus gibi pahalı çikolataya düşkünlüğü normal mi?

Dün 4 tane çikolata aldım
Godiva
Lindt
Venchi
Neuhaus
Çok pahalı ya
Kızların Godiva, Lindt, Venchi, Neuhaus gibi pahalı çikolataya düşkünlüğü normal mi?
Kızların Godiva, Lindt, Venchi, Neuhaus gibi pahalı çikolataya düşkünlüğü normal mi?
Cevapla