Eşiniz evlenince çalışmanızı istemezse tepkiniz ne olurdu?

Evli olsaydım eşimin çalışmasını istemezdim. Avusturya'da yaşıyorum ve elektrik elektronik mühendisiyim. Haliyle durumum gayet iyi, maddi açıdan bir problemim yok. Eşimin çalışmasına gerek olmayacağından bunu istemezdim. Siz ne düşünüyorsunuz, karşı gelir miydiniz?

Güncellemeler
3 gü
Eğer evde durmak istemiyorum derse evde durmak zorunda değil, dil kursuna gider, resim kursuna, seramik kursuna gider. Kendini geliştirebileceği aktivitelere katılır. Oralardan arkadaşlar edinir ve topluma yine karışır. Eviyle ilgilensin, işe ayıracağı enerjisini bana ayırsın. Ben tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek güçteyim.
Güncellemeler
3 gü
Gönlüm başka birinin yanında çalışmasına ve hem bedenen hemde psikolojik olarak yorulmasına el vermeyeceği için, kendi işini kurmasını sağlardım. Mutlu bir kadın, mutlu bir evin anahtarıdır.
Eşiniz evlenince çalışmanızı istemezse tepkiniz ne olurdu?
Cevapla