Durumumuz o kadar iyi değil ailede çalışan yok sigortalı ben de 3 ay okulum yokken çalışayım kendi okul paramı çıkarayım diye gir. ek istiyorum onların yeşil kartı gider mi bilen biri cevaplasın
8 gü
Durumumuz o kadar iyi değil ailede çalışan yok sigortalı ben de 3 ay okulum yokken çalışayım kendi okul paramı çıkarayım diye gir. ek istiyorum onların yeşil kartı gider mi bilen biri cevaplasın
Cevap
2Cevap
Bir muhasebeciye sor aynı ikametde sıkıntı olabilir ya da git bir maliye şubesine sor
18 doldurduysan sıkıntı olacağını sanmiyorum
Doldurdum
Sanirim gidiyor ben ikametgahimi dehistirmistim
Ailede bir ben çalışacağım oda üniversite paramı çıkarmak için
Bilmiyorum biz bilemedik aldirdim ikametgahimi baska yere
Nasıl yaptiniz ve öyle olur mu hani nereye aldırdınız nasıl yaptınız durmumuz aynı mı
Baska akrabalarimin evine aldirdim aynen hepimiz yesilkartliydik onlar dusmesin diye ben ikametgah degistiedim
Oldu ozaman öyle demi birde bende teysemin evine aldirsam sodun olur mu öyle acaba
Olmaz
Peki işe girerken bi sorun yaşadinızmı nekadar sürede ikametiniz degisti ve 3 ay sonra geri degistirsem ikmaeti oluyormu
Girmeden degistim sigortam baslamadan
Herhangi bir sorun yaşadınızmı ya da nasıl oluyor benim bilgim yok ondan soruyorum mesela biraz uzakta bir akrabamı göstersem sorun olur mu ve 3 ay sonra geri degisebilirmiyim
Degisebilirsinde ikametgah almak icin akrabaninda omay vermesi lazim
O nasil oluyor mesela e devletten mi yaptıniz
Ben nufusa gittim o evde yasayan kisi seni uzerine aliyor gibi
Hmm oda zor iş gibi tekrar bir daha kendi evime almak istesem yine zorlanabilirim belki
Alma
Üniversiteye kayıt olcam falan biyerde ikametgah lazim olur sonra ben e dvletten degissem onay verse akrabamda bunu geri bidaha degistirim galiba 3 ay sonra oluyodur umarim
Unide ikametgahin neresi oldugu onemsiz
Onu biliyorumda herhangibir işlem olsa birde ikametimi aldirdigim yerde oturmadigim anlasilirsa cezasıda varya
Cezasi falan yok niye gelip baksinlar sen sigortalisin devlettrn yardim almiyorsun ki
Ama dikkat et yinede
Yani ailem alıyor ya bilemedim siz nezaman aldirdiniz yakınınızda biyere mi aldırdınız bende okul harçlığımı çıkarmak aileme yük olmamak için 3 ay da olsa çalışmak istiyorum
170 i ara sor. Burada yaniltirlar seni

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, okul paranı çıkarmak için gösterdiğin bu çaba inanılmaz takdire şayan! ✨ Ailenin durumunu anlıyorum ve attığın her adım çok kıymetli. Yeşil kart durumu biraz detaylı bir konu, bu yüzden en doğru bilgiyi Sosyal Güvenlik Kurumu'ndan (SGK) ya da yaşadığın belediyeden almanı öneririm. Onlar sana net bilgi vereceklerdir. Sen zaten şimdiden büyük bir adım atmışsın, bu azminle harikalar yaratacağına eminim! 🥰 #BirAdımÖne