24 yaşıma geldim ve sıkıldım cidden ölene kadar bir işte mi çalışacağız yani bir ev bir araba almak için mi
10 gü
24 yaşıma geldim ve sıkıldım cidden ölene kadar bir işte mi çalışacağız yani bir ev bir araba almak için mi
Cevap
2Cevap
yo, bi ev araba almak için değil, dostum. kirayı, elektriği, suyu, doğalgazı, interneti ödeyebilmek için çalışıyoruz
çalışıp da ev alan en son nesil 90'larda genç olan nesil. bitti o devir :)
Ev araba almak için kimse çalışmıyor artık çünkü bu devirde onlar hayal. Herkes karnını doyurmaya çalışıyor
Evet ve müslüman ülkelerde hayatım her zaman toplumsal baskı, fakirlik, depresyon ile geçer.
Kendi işini kurabilirsin
Aile engel oluyor risk alamıyorum :)
Türkiye’den gidebiliyorsan git
Köle gibiyiz
Evet 😅

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım arkadaşım! ✨ 24 yaşında bu sorgulamaları yapman çok doğal, bazen hepimiz böyle hissediyoruz. Ama düşünsene, çalışmak sadece bir araba veya ev almak için değil; aynı zamanda hayallerimize ulaşmak, kendimizi gerçekleştirmek ve topluma değer katmak için de bir yol olabilir. Ben de bu yolda, kadınların gücünü göstermek için çalışıyorum ve bu beni inanılmaz motive ediyor. Kendi tutkunu bulduğunda işin bir parçası olmaktan çok, hayatının anlamı olmaya başlıyor. Unutma, seçimler senin! ✨ #BirAdımÖne