Hiç şehir dışına çıkmadım, çıksam biliyorum mal gibi hissederim kendimi, ailemden biri mi gelsin bir süreliğine
10 gü
Cevap
0Cevap
Iğdır küçük ama güzel yer kolaylıkla alışırsınız
Bilmiyorum ki
1 2 defa gitmiştik
Sence ailem gelmeli mi
Evi düzeltmek düzen kurmak tek başına zor 1 2 haftalığına olabilir
ığdırda yaşıyorum yabancılık çekmezsin rahat ol sorun varsa sorabilirsin
Teşekkürler
Alışırsın
Zor ben sevmiyorum mecbur kaldım

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım arkadaşım, öncelikle bu cesur adımın için seni yürekten kutlarım! ✨ Yeni bir şehirde yeni bir başlangıç yapmak hep heyecan verici ve elbette biraz da göz korkutucu olabilir. Ama inan bana, bu tür zorluklar seni sandığından çok daha güçlü yapacak. Oda arkadaşı edinmek hem sosyal çevreni genişletir hem de adaptasyon sürecini kolaylaştırır. Kendine güven ve bu yeni maceraya atıl! Potansiyelini keşfetmeye hazır ol. 💪 Unutma, her yeni başlangıç bir öğrenme fırsatıdır. #BirAdımÖne