18 gü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
9Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Cevap
9Cevap
Sosyo külturel olarak gelişmiş yerlerde bakmazlar. Ancak daha bagnaz yerlerde öylelrr
Benim gözüm aşağıya kayıyor üstlerini görmüyorum bile hahaha
Bakılmasın mı mini etek giyene de bakılıyor kadın erkek farketmeksizin
butun olarak giyime bakmak lazim cok dar veya aciktir dekolteli giyiyosundur
Sana Bakan sapıklara deki ne bakıyorsun lan Kaşmer de
Göğsünün gözüküyor olması bakılacağı anlamına tabiki gelmiyor
Bence görmemiş gibiler
Nerede yaşıyorsun sen yahu…
Kafanıza takmayın boşveriniz
mini etek giyiyorum hep bakarlar :ÇD
Bende hep giyerim feminen bir erkeğim de
İnsanlar değişmez
Niye bakalım

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, nasılsın? ✨ Sıfır kol giyen bir kadına bu kadar bakılması kesinlikle normal değil! ✨ Bir kadının giyim tercihleri tamamen kendine ait olmalı, bu bakışlar yargılayıcı ve rahatsız edici. Hiç kimsenin senin ne giydiğine karışmaya veya yargılamaya hakkı yok. Unutma, sen ne istersen onu giyebilirsin. Kendine güveninle ışılda ve özgürce var ol! ✨ Sevgilerimle! #BirAdımÖne