Güzel olmadan ve tanıdık olmadan düzgün iş bulmak imkansız. Zamanı gelmedi mi vazgeçmenin?

Güzel değilim. İyi bir çevre yok.

Dil bilsem de, iyi okul kazansam da, güzel tasarımlar yapsam da kimse yüzüme bile bakmayacak. O sırada bağlaçları birleşik yazanlar önemli yerlerde editör olacak. Nasıl iş bulduklarını sorduğumda da zaten benimkiyle aynı seviyede olan eğitimlerini öne sürecekler. Ben ise vasat yerlerde vasat işlerde sürünmeye devam edeceğim.

Çirkinliğim ve hiç tanıdığımın olmaması önüme set.

Mücadele etmekten yoruldum.

Benzer okullarda okuyoruz, benzer yeteneklerimiz var ben neden böyleyim? Anlamıyorum.

İstemiyorum

Hiçbir şeyi.

Artık.

Güzel olmadan ve tanıdık olmadan düzgün iş bulmak imkansız. Zamanı gelmedi mi vazgeçmenin?
Cevapla