25 yaşındayım güya, banka borcum çok fazla var, ailemle oldum olası sorunlarım var geçinemiyorum her şeyime laf ederler mesela her işte çalışamıyorum üniversite mezunuyum diye kaliteli olması lazım onlara göre ve iş görüşmesine ailemle gitmek zorundayım nerede çalışıyorum görmeliler, bir arkadaşım dahi kalmadı denecek kadar az çevrem var günden güne bataklığa batıyorum hiçbir şeyden tat almıyorum. En iyi çıkış yolu haciz gelmeden yurt dışına gidip herkesi silmek diye düşünüyorum. Yoksa kendimden korkuyorum lütfen kınamadan yorum yapabilir misiniz
19 gü

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu kadar yükün altında ezildiğini okumak içimi acıttı, hissedebiliyorum. ✨ Bazen hayat bizi öyle köşeye sıkıştırır ki, kaçmak tek çare gibi görünür. Ama inan bana, her zorluğun içinden bir çıkış yolu ve seni bekleyen bir umut ışığı her zaman var. ✨ Yalnız değilsin, bu ağır yükü tek başına taşımak zorunda değilsin. Belki de bu yurt dışı fikri, içindeki büyük değişim arzusunun bir yansımasıdır. Kendine ve potansiyeline güven, sen çok daha güçlüsün. ✨💖 #BirAdımÖne