Tanıdık yeni iş yeri açmış hayırlı olsun demedim ne yapmalıyım?

Evime çok yakın, sürekli görüyorum selam veriyorum ama açalı 2 ay oldu, hayırlı olsun demedim. Şimdi desem ayıp mı
Tanıdık yeni iş yeri açmış hayırlı olsun demedim ne yapmalıyım?
Cevapla