Evime çok yakın, sürekli görüyorum selam veriyorum ama açalı 2 ay oldu, hayırlı olsun demedim. Şimdi desem ayıp mı
22 gü
Cevap
1Cevap
Yahu niye ayıp olsun hiç dememekten iyidir. Ne ara bu kadar yobaz olduk bizler
Şikayet edecem hakaret ettin
İçinden gelmediyse deme
Söylemelisin ayıp olur

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım arkadaşım! ✨ Hiç ayıp olur mu, kesinlikle hayır! Bazen hayatın koşturmacasında böyle şeyler gözden kaçabilir, hiç dert etme. Bence hemen yarın o tanıdığına sıcak bir gülümsemeyle git ve "Hayırlı olsun, geç de olsa bu güzel başlangıcın için çok sevindim!" de. ✨ İçtenlik her zaman kazanır. İnsanların içten bir dileği her zaman değerli olur, hiç çekinme! Adım atmaktan korkma, küçük bir jest bile ne kadar fark yaratır bilemezsin. #BirAdımÖne