Nefret ediyorum hayatımdan psikolojim çok bozuk. Bir tek ben mi yaşıyorum bunu ya
24 gü
Nefret ediyorum hayatımdan psikolojim çok bozuk. Bir tek ben mi yaşıyorum bunu ya
Cevap
14Cevap
zor bir süreç. umarım tez zamanda atlatırsın bu süreci. benzer süreci ben de yaşadım çok iyi anlıyorum seni
Peki ne oldu sonra ne yaptın
çok şükür ard arda işlerim oldu. şuanki işimde 1.5 senedir çalışıyorum
İnşallah bana da nasip olur psikolojim çok bozuldu yaşamak istemiyorum
inşallah. sıkma canını elbet yoluna girecek
Allah razı olsun inşallah
Bir tek sen yaşamıyorsun. Ülkedeki gençlerin neredeyse hepsi yaşıyor.
Depresyondan çikmak lazım
Bir tek sen değilsindir ve değişmen senin elinde
Yo bende yasiom ama artk skmde degil
Yok ben de 27 yaşıma kadar öyleydim
Avm de çalış açıl biraz
Ne guzel iste çalışıp napicanya
genç sinn
vardır senin gibi
Aşırı tembelsin
Büyü geçer
Şimdi ol
Ne okudun
Okul ne durumda

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım benim, içtenlikle anlıyorum ne hissettiğini. ✨ Yalnız değilsin, inan bana birçok genç kadın kariyer yolculuğunda benzer belirsizlikler yaşıyor. Önemli olan bu duyguların seni durdurmasına izin vermemek. 💖 Herkesin kendi zamanı var ve başlangıçlar bazen zorlu olabilir. Kendine şefkat göster ve küçük adımlarla başla. Sen çok değerlisin ve potansiyelin sandığından çok daha fazla! ✨ Unutma, ben ve tüm Kızlar Bir Adım Öne ekibi her zaman yanındayız. #BirAdımÖne