Gençliğim boşa mı gidiyor, beni satmayacak gerçek arkadaşları nasıl bulabilirim?

21 yaşındayım ve bu sene üniversiteye başladım. Ama hiç mutlu değilim. Hayatım boyunca okul hayatım hiç güzel geçmedi, dışlandım, hep zorbalığa uğradım ya da arkadaş edindiysem de hepsinden kazık yedim. Kendimi çok mutsuz ve bu hayata boşuna gelmiş, sadece nefes alıyormuş gibi hissediyorum. İleride çocuğum olduğu zaman ona mutlulukla hatırlayıp anlatabileceğim anılarım olmayacak. Gençliğim bitti neredeyse ve benim hiç eğlenebileceğim, beni satmayan arkadaşlarım olmadı bir kere bile. Çok mutsuzum çok. Ailem yanımda ama ben bu boşluktan kurtulamıyorum.

Gençliğim boşa mı gidiyor, beni satmayacak gerçek arkadaşları nasıl bulabilirim?
Cevapla