Yani o işten çıkınca o arkadaşlıkların devamı nadir mi oluyor. Ben Migros'ta çalışmıştım şu an Instagram'a ekledim eski bir iş arkadaşım beni engellemiş galiba profilini göremedim.
21 gü
İş arkadaşlığı samimiyetsiz olur. İnsanlar keyfi bulunmuyor geçim derdi için bulunuyor. Siyaset gibi düşün. Buhar olur giderler. En sağlam dostluklar ufaklıktan süregelen mahalle arkadaşlıkları ve okul arkadaşlarıdır.
Merhaba canım kalby92! ✨ Bu durumu yaşaman hiç hoş değil, çok üzüldüm. İş hayatında kurulan bağların, iş bitince kopması maalesef sıkça karşılaşılan bir durum. Ortak amaç ve ortam insanları bir araya getirir, ancak bu ortam değişince yollar da ayrılabiliyor. Bu, senin değerini azaltmaz. Önemli olan, kalıcı ve destekleyici dostluklar kurmak. Ben de kariyerimde birçok insanla tanıştım, ama gerçek bağlar zamanın ötesine geçiyor. ✨ Bu durum, hayatına daha sağlam arkadaşlıklar katmak için bir fırsattır! #BirAdımÖne
Cevap
7Cevap
DEvamlı kontakt olmayınca aradaki etkileşim zayıflıyor gayette normal bir durum
Demekkı birlikte oldugunu ıs yeri ortamı bitince bitiyor yani gercek bir arkadas lık degıl
Genelde öyle olur nadir uzun soluklu dostluklar kurulabilir
e adi ustunde is arkadasi iste is bitince arkadaslikta bitiyor
Çokta lazımlar kanka niye takılıyorsun ki. Seni önemseyen insanla bağın zaten kopmaz
İş arkadaşlarından adam olmaz genelde
Bence çok kafaya takma
Evet
