İş arkadaşlıkları neden iş bitince çoğunlukla bitiyor, sosyal medyada da mı böyle oluyor?

Yani o işten çıkınca o arkadaşlıkların devamı nadir mi oluyor. Ben Migros'ta çalışmıştım şu an Instagram'a ekledim eski bir iş arkadaşım beni engellemiş galiba profilini göremedim.
İş arkadaşlıkları neden iş bitince çoğunlukla bitiyor, sosyal medyada da mı böyle oluyor?
Cevapla