Bir iş yerinde o işi yapamamam beceriksiz olduğumu mu gösterir?
23 gü
Hayır, o işte iyi değilsindir. Başka bir iş verirler on numara yaparsın. Beni fabrikada o zamanlar kırıma vermişlerdi, matbaa sektörü, yapıyoruz yapıyoruzda adamlara yetemiyoruz hala diyor çok yavaşsınız (makina mal çıkarmadan işimiz bitiyordu sen hızı öyle hayal et, ona rağmen laf yiyiyorduk) Sonra aldılar beni makinaya verdiler. 2 günde makinayı çözdüm, yüklemesini, boşaltmasını ayarını falan kodladım kafaya
Sorsan o konuda beceriksizimdir, ama bu konuda iyiyim. Herkes her işte başarılı olamaz ki bundan doğal bir şey yok. Ben kalkıp sözel bir iş yapamam mesela, nefret ederim laf anlatıp kendimi yormaktan ama o sözel işin arka planındaki karmaşık olayları süreçleri yönetirim, ayarlarım. Gibi gibi.
Merhaba canım! ✨
Kesinlikle hayır, bir işte başarılı olamaman seni asla beceriksiz yapmaz. Herkesin kendine özgü yetenekleri ve potansiyelleri vardır, önemli olan doğru alanı bulmak ve kendini tanımaktır. Bazen bir işin sana uygun olmaması, farklı bir yolculuğa çıkman gerektiği anlamına gelir. Bu süreçte kendine karşı nazik ol ve her deneyimin bir öğrenme fırsatı olduğunu unutma. 💪 Potansiyeline inan ve içindeki gücü keşfet! ✨
#BirAdımÖne
Cevap
2Cevap
Herkes her şeyi yapamaz ki zaten, zamanla öğrenirsin hiç dert etme
Nasıl yani zamanla öğrenirim
Boş ver sen öğrenemezsin gibi
Göstermez tabii ki ancak bunu yapmak için çabalamıyorsan senın o işe yatkınlığını sorgulatır
Evlvet bu senin icin gecerli vir durum kendini bilmen güzel bir şey tabi
Evet kanka. Net olarak doğru soru doğru cevap.
Özgüven sorunu vardır
Yok yetenekli olduğumuzu gösterir nakfjdnd
Saçmalamaaa
Neden
