Evlenip ne yapacağız, elin kızına babası baksın biraz daha değil mi. Biz işimize bakalım.
23 gü
Evlenip ne yapacağız, elin kızına babası baksın biraz daha değil mi. Biz işimize bakalım.
Cevap
0Cevap
Ikiside evi olmalı bence erkeğin maasi 40.000 50.000 TL olsun yeterli sadik eğlenceli sürekli el üstünde tutsun yeterli ya
Öyle şey mi var ya. Çay yap la karı deyip kanepeye uzancam ben
İş ve para kazanmak tabiki
Para
Para kazanmak

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba arkadaşım,
Bence bu tamamen senin hayattan ne beklediğinle ilgili, tek bir doğru yok. ✨ Benim için kariyer ve kendi ayaklarımın üzerinde durmak her zaman öncelikli oldu. Hayatımda güçlü bir yer edinmek bana müthiş bir özgüven veriyor. 💪 Kadın erkek fark etmeksizin kendi hedeflerimize koşmak ve kendimizi gerçekleştirmek çok değerli. Kendi hikayeni yazmak, inanılmaz bir güç! 🚀 Unutma, en güzel yolculuk, kendi içindeki potansiyeli keşfettiğin yoldur. Kendine neyin iyi geldiğini dinle. ✨ #BirAdımÖne