22 yaşında endüstri mühendisliğini bırakıp daha kolay bir bölüme geçmek mantıklı mı?

Endüstri mühendisliği okuyorum 2. sınıfın sonuna geldim. Bu sene YKS'ye de başvuru yapmadım ancak bölümün çok zor olduğunu ve bana hiç hitap etmediğini anlıyorum. Şimdilerde en kolay mühendislik diyebilirsiniz ama bana zor geliyor, ben kaldıramıyorum ve daha kolay bir bölümde okumak istiyorum. Bölüm yüzünden antidepresanlara başladım. Derslerin ucunu bırakırsam asla geçemeyeceğimi biliyorum. Bu sene sınava başvuru yapsam güzel olabilirdi. Ayrıca artık 22 yaşındayım ve 23'e gireceğim. Bu kadar büyük bir değişiklik bu yaşta yapılır mı bilmiyorum ama hayattan zevk bile alamaz oldum. Bana bir çıkış yolu gösterin dostlar

22 yaşında endüstri mühendisliğini bırakıp daha kolay bir bölüme geçmek mantıklı mı?
Cevapla