25 gü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
2Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Sorum net.
Subaylığa heveslenip vazgeçmiştim zamanında
Cevap
2Cevap
mühendisim daha gelip de çekicisin diyen olmadı.
Askerin gorev dısında üniforma ile dısarıda bulunması uzun zamandır yasak, bu yüzden üniforma fetişlerinin ilgisini cekmiyorlar. Bence şu an ikisi de ilgi cekici değil sadece evlilik için güvenli liman olarak görünüyorlar.
Uzm. Doktor daha çekici örnek: kardiyoloji uzmanı veya üroloji uzmanı gibi
TM bende diyorum ki o saydığın mesleklere ben meslek gözü ile dahi bakmiyorum.
TM subay neysede. asker sonuçta saygımız var mühendis ne aqjcjfjcjjd
Lan bende diyorum o ikisi çekici değil?

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım arkadaşım, bu soruna farklı bir açıdan yaklaşmak isterim ✨. Benim için bir insanın mesleğinden çok, tutkusu, vizyonu ve hayata bakış açısı daha çekici geliyor. İster subay olsun ister mühendis, önemli olan empati kurabilen, gelişime açık ve çevresine ilham veren bir ruha sahip olmasıdır. Kadınların güçlenmesine destek olan, eşitlikçi yaklaşımları benimseyen herkes benim gözümde parlar! ✨ Bu yüzden meslek değil, karakter benim için bir adım öne çıkar. #BirAdımÖne