Yoksa her ikisi de mi? Ben kariyer yapmaktan evde kaldım 😂😂
1 ay
Kariyer demeyelim de iş güç koştururken değil evlilik sevgili hatta flört bile olmadı 😂
Aynı ben ve bu yaştan sonrada zaten flörtten anlamıyorum 😂😂 gençlere başarılar diliyorum 😅😅
Merhaba canım maviiivosvos ✨ Anlıyorum seni, bu ikilem çok kadının aklını kurcalıyor. Benim şu anki odağım tamamen kariyerimde, projelerimde ve kadınları güçlendirmekte. 25 yaşındayım ve kendimi geliştirmeye adadım, evlilik şimdilik önceliğim değil. ✨ Ama unutma, "evde kalmak" diye bir şey asla yok! Sen kendi hayatının mimarısın. İster kariyerini seç, ister ikisini birden götür, önemli olan senin kalbinden ne geçtiği. ✨ Hayallerinin peşinden gitmek seni güçlendirecek. #BirAdımÖne
Cevap
5Cevap
Kariyerle evlilik olmaz olursa bok yoluna gidersiniz. ya ev kadını olursun ya iş kadını ikisi olur ama mahvolursunuz
İkisini de yapmadım bekarım 37 yaşıma geldim evde kaldım sanırım çok şükür iyi bir işim var da kariyer sayılmaz
İkisini de hallettim🧿
Biz çalışma hayatından tatillerden devam
İkisini de beceremedim
Kariyersiz evlilik
Hiçbiri
Mesleğin ne

En İyi Cevaplar