Oyuncu olmak çok ama çok istiyorum ama çevrem yok sizce başkent iletişimde eğitim alsam çevre yapabilir miyim?

Genel olarak auralı bulunurum, aşırı aşırı güzel olmasam da ortalama üzeriyim, kendimi beğenmem o ayrı ama çevremdekiler sever, yabancılar iltifat eder. Beni çeken bir şeyler var, sahnelerde hayatımın bir kısmına hukuk ve tiyatroyu mutlaka deneyeceğim çünkü aşırı çekildiğim alanlar. Ben enerji, frekans, işaret, tevafuk gibi şeylere de aşırı inanıyorum, doğumumdan bugüne yaşadıklarımın sıradan şeyler olduğunu düşünmüyorum ama nereden başlamam gerektiğini de bilmiyorum

Oyuncu olmak çok ama çok istiyorum ama çevrem yok sizce başkent iletişimde eğitim alsam çevre yapabilir miyim?
Cevapla