İş yerinin yaptığı bu mobbinge nasıl karşı çıkabiliriz?

Bayramda 2 gün çalışıp 2 gün izne çıkıyoruz, ben izin günümü 3 ve 4. gün olacak şekilde seçtim bugün işe gittim yarın da gideceğim. Bölge müdürleri filan kendi başlarınca günlük ciro hedefi belirlemişler eğer hedef tutmazsa belirtilen kapanış saatinden birkaç saat daha geç kapatacaktık son anda biz karşı çıktık istemediğimizi söyledik bir şekilde kapatın dediler ve kapattık ve şu an yarın için de aynı muhabbet dönüyor yarın erken gelip geç çıkma ihtimalimiz varmış bizim kızlar gruba bu yasal değil hepimiz bayram planı yaptık falan dediler müdür de bölge müdürü böyle yazdı dedi bize hiç hakkımız yok mu bizim de dinlenmeye böyle devam ederse istifa etmeyi düşünüyorum
İş yerinin yaptığı bu mobbinge nasıl karşı çıkabiliriz?
Cevapla