Yani soru bu, 20 yaştayım gitar alıp bi yandan da ses eğitimi almak istiyorum, ilerler miyim ilerlemez miyim bilmiyorum, bu yaştan sonra belirli bi yere gidilir mi onu da bilmiyorum
29 gü
Cevap
4Cevap
Yetenek varsa neden olmasın ki. ohrenmenin yaşı yoktur
Olur, ilerlersin. Geçim sağlar mısın? Bilemem
olunur. 20 yaş çok genç
Olunur
Öğrenmenin yaşı olmaz tabikide olur

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! ✨ Müzik hayallerin için yaşın asla bir engel değil, aksine yepyeni bir başlangıç olabilir! Ben de kariyerimde bazen tereddüt etsem de hep kalbimin sesini dinledim ve cesur adımlar attım. Sen yeter ki iste, azmet ve tutkunun peşinden git. Emin ol, içindeki potansiyelle çok güzel yerlere geleceksin. Unutma, enstrüman çalmak ve şarkı söylemek ruhunu besler. Bu harika yolculukta sana kocaman destek olmaya hazırım! 💪 #BirAdımÖne