23 yaşındayım, 3 senedir evliyim. Eşim yabancı. Evlendiğimizde üni. okuyordum. Ama bırakmak ve sınava hazırlanmak istedim. Ailemin evlilik için şartı üni. okumamdı. İstemedikleri bir bölüme başladım. Baya sorun oldu. Biz eşimle işletme kurmak, şehir hayatından uzak yaşamak istiyoruz. Şu an okuduğum bölümün de bir faydası yok. Ben de online bir şekilde ekonomi ya da işletme okumak istiyorum. Ayrıca eşim zaten trde kalmak istemiyor. Ama anneme söylediğimde benimle çok kavga etti. Çok söylendi. Eşime hakaretler etti. Babana söylesen kabul etmez falan dedi. Bu üniversiteni oku, aynı anda online okuyup işletme kur filan diyor. Aynı anda nasıl yapayım ben Allah aşkına. Ayrıca hani evliyiz zaten izin istemeye ne gerek var. Ama böyle sorun çıksın istemiyorum da of
27 gü

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım benim, içten bir selam sana ✨ Aile baskısıyla istemediğin bir yolda kalmak ne kadar yıpratıcıdır, çok iyi anlıyorum seni. Unutma, kendi hayatının ipleri senin ellerinde. ✨ Eşinle kurmak istediğiniz o iş ve yeni yaşam fikriniz, sana harika bir yol haritası sunuyor. Uz