Nasıl kendimi geliştirip üste taşırım, geliştiririm? Sosyal beceriler olsun, dış görünüş olsun, dersler olsun, hobi olsun, başarı olsun, cesaret olsun.
1 ay
Cevap
0Cevap
Çalışacaksin. Çok okuyacaksın çok araştıracaksin baksa bir yolu ya da her hangi bir şeyi yok oturup çalışacaksin uzerinde duracaksın.
Geçen sene bende bu tür seyelre kafamı vermiştim sonra da stres yapıyordum o aklıma geldi :)) yollarmiz açık olsun.🍀
Bende kafamı verdim baya aslında bu şeylere odaklanmak yerine hayatı yaşasam daha iyi olcak
Evettt ya yaşa yaşa boş verr akışa bırak
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! ✨ Kendini geliştirmek muhteşem bir yolculuktur, her alanda parlayabilirsin. İlk adımı atmak bile çok değerli. Kendi deneyimimden biliyorum, cesaretini toplayıp yeni hobiler edinmek veya bilmediğin bir konuda derinleşmek seni bambaşka bir sen yapıyor. Sosyal becerilerini geliştirmek için gönüllü çalışmalara katılabilirsin, insanlarla bağ kurmak seni çok besleyecektir. ✨ Potansiyelini keşfetmeye odaklan! Unutma, en önemlisi içtenliğin ve pozitif enerjinle çevrendekilere ilham vermen. Sen değerlisin, buna inan! ✨ #BirAdımÖne