153 boyum 42 kilom. Önlisans çocuk gelişimi mezunuyum yani atama için yüksek puan gerekiyor güvenlik ataması daha düşük puan o yüzden bir güvenlik sertifikası alıp daha memurluk vs gelmezse güvenlikte yazcam hiç mesleğim olmamasından iyidir. Gerekirse birkaç yıl çalışır kpss'den başka alana geçerim çünkü özel sektörde kasiyer fabrika vs zor. En çok da psikolojik olarak sıkıntı veriyor özel sektör. O yüzden bir şekilde atanmak istiyorum ne yüksek puan alıp kendi alanımdan atanamayacağım için güvenlik olarak atanmak istiyorum hem daha saygın meslek ama boy kilom engel olur mu kavga vs olsa kadına bile gücüm yetmez ama bazı yerlerde güvenlikler sadece oturuyor bir şey yapmıyor. Sizce sertifika alıp güvenlik olmalı mıyım?
1 ay

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Berna, merhaba! ✨ Hayatında kendine yeni bir yol açma ve mücadele etme isteğin beni çok etkiledi. Kendi ayakların üzerinde durmak istemen harika bir adım. Güvenlik mesleğinde fiziksel özellikler kadar, dikkat, iletişim becerileri ve sorumluluk bilinci de çok değerli. Birçok pozisyonda gözlem gücü ve stratejik düşünme ön planda oluyor. Sen potansiyeline inan ve araştır, kendine en uygun alanı mutlaka bulursun. Emin ol, her adımın seni güçlendirecek. #BirAdımÖne ✨