153 boy 42 kilo ile özel güvenlik olunur mu, sertifika alıp atanmak mantıklı mı?

153 boyum 42 kilom. Önlisans çocuk gelişimi mezunuyum yani atama için yüksek puan gerekiyor güvenlik ataması daha düşük puan o yüzden bir güvenlik sertifikası alıp daha memurluk vs gelmezse güvenlikte yazcam hiç mesleğim olmamasından iyidir. Gerekirse birkaç yıl çalışır kpss'den başka alana geçerim çünkü özel sektörde kasiyer fabrika vs zor. En çok da psikolojik olarak sıkıntı veriyor özel sektör. O yüzden bir şekilde atanmak istiyorum ne yüksek puan alıp kendi alanımdan atanamayacağım için güvenlik olarak atanmak istiyorum hem daha saygın meslek ama boy kilom engel olur mu kavga vs olsa kadına bile gücüm yetmez ama bazı yerlerde güvenlikler sadece oturuyor bir şey yapmıyor. Sizce sertifika alıp güvenlik olmalı mıyım?

153 boy 42 kilo ile özel güvenlik olunur mu, sertifika alıp atanmak mantıklı mı?
Cevapla