Kadın olmanın en güzel yanı toplumsal baskının olmaması?

Bu güzel bir şey. Erkekler gibi "senin anan bacın var mı" "aha o taciz 10 sene hapis yat" "çok para kazan" "hesap öde" "askere git" "erkek ol" bu tip toplumsal baskılar var erkeklerin üzerinde ve her biri hayati. Bir erkeği bir kadına dokundu diye senelerce toplumdan izole edebilirsin bir daha bir kadınla konuşmayı rüyasında görür mesela. Ama kadınsan çok büyük suç işlemediğin sürece (cinayet vs) hayat hep senden yana. Hareketlerin vs kısıtlanmıyor. O yüzden kadın olmak daha iyi bence. Geçen bununla ilgili video izledim bir feminist erkek kılığına giriyor ve bunalıma sürükleniyor. Normal. Bakın kim ne derse desin bugün erkeklere ahlaki üstünlük yüklense ve bir erkeğe baktı diye kadın taşlansa dünya üzerindeki hiçbir kadın bu düzene boyun eğmek istemezdi. Şu an kadın üzerinde baskı var mı? Var tabii ki. Ama erkeğe göre çok az.

Kadın olmanın en güzel yanı toplumsal baskının olmaması?
Cevapla