Kadinlar is hayatinda neden bu kadar acimasiz, ustten bakan ve hep zorlayici oluyor?

Güncellemeler
1 ay
Kibirliler, tembeller kıskanmadan durmazlarbaşka elemanlari çok calistirirlar. Sözde düzenliler ama. acimasizlar. bence erkekler kadinlara is vermemelidir.
Kadinlar is hayatinda neden bu kadar acimasiz, ustten bakan ve hep zorlayici oluyor?
Cevapla