Gemi adamıyım, herkes bekarken iyiydin diyor; evlenmek benim de hakkım değil mi?

Bütün kadınlar benden kaçıyor, dayanamıyor. Sevgililerim evlenmiyorlar. Ben de karada işsiz kaldığım için bu mesleği seçtim. 2016'da hava söz er olmuştum, 4 sene çalışıp 2020'de bıraktım, bu mesleğe geçtim. Şimdi annem "Bu böyle olmaz." dedi, aradı taradı, köyden bir kızcağız kabul etti beni. Kızı aldık, evime geldi, "Hoş geldin." diye karşılıyor beni, soğukluk olmuyor, dudaklarını, memelerini öpüyorum sürekli çünkü. Ama herkes bana "Bekar daha o iyiydi." diyor. Neden, hakkım değil mi evlenmek?
Gemi adamıyım, herkes bekarken iyiydin diyor; evlenmek benim de hakkım değil mi?
Cevapla