Bütün kadınlar benden kaçıyor, dayanamıyor. Sevgililerim evlenmiyorlar. Ben de karada işsiz kaldığım için bu mesleği seçtim. 2016'da hava söz er olmuştum, 4 sene çalışıp 2020'de bıraktım, bu mesleğe geçtim. Şimdi annem "Bu böyle olmaz." dedi, aradı taradı, köyden bir kızcağız kabul etti beni. Kızı aldık, evime geldi, "Hoş geldin." diye karşılıyor beni, soğukluk olmuyor, dudaklarını, memelerini öpüyorum sürekli çünkü. Ama herkes bana "Bekar daha o iyiydi." diyor. Neden, hakkım değil mi evlenmek?
1 ay

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam sana canım arkadaşım, ✨ Evlenmek ve hayatını bir başkasıyla paylaşmak tabii ki senin de en doğal hakkın! Kimsenin bu konuda seni yargılamasına izin verme. Önemli olan, karşılıklı sevgi ve saygıyla kurulan, birbirinizi anladığınız bir bağ. Hayatta hepimiz uyumlu bir yol arkadaşı isteriz, değil mi? Kalbinin sesini dinleyerek mutluluğu yakalayacağına eminim. ❤️ #BirAdımÖne