Hani kadınlar için bir Allah'ın verdiği güzel bir nimet. Bunun farkında olup düşündüğünüz oldu mu? Şimdiki kızlar evlenmeye yanaşmıyor. Evlense dahi çocuk yapmayı istemiyor. Gerçekten böyle önyargılı olmalarına hak veriyor musunuz?
Kızlar hamile kalıp anne olmak size nasıl bi his veriyor?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(25-29)
1 ay
Evet veriyorum. Babalar ne kadar babalık yapıyor ki ülkemiz de. Çoğunluk yük annede. Annenin hayatı bitiyor erkek eskisi gibi devam ediyor boşanırken bile nafaka ödemek istemiyorlar çocuk için bile. Baba olmayı hak eden kişi sayısı az
1
11 Yorumla
Soran
1 ay
E şimdi her erkek aynı değil ki. Yuvasını koruyup onların kazancını elde etmek için gidiyor çalışıyor didiniyor. Sen şimdiden nafaka derdine yandın. Sen yuva değil kursağına bakıyorsun
Kim yuvasını koruyor ya :D çoğu aldatıyor hamileyken özellikle. Örnek verdim boş konuşma. Çocuk nafasını bile ödemek istemeyen erkek babamıdır diyorum lafı gçtünle anlıyorsun.
Ya hadi zoruna mı gitti gerçekler sömürecek olsam boşanma derdine düşmem beynin mi yok. Valla senin vinsinin çoğu ırıspı baba olmayı geç evlenilcek insan bile değiller. Yaxdıklarım zoruna gidiyor çünkü türkiyede gerçek baba yok çocuğunun doğum günü bilmeyen baba dolu işine gelmez gerçekler. Oraya çocuğa çoğu bakmıyor diyede yazdım ama sen sadece nafakaya odaklandın belli kimin paragöz olduğu
Canın sıkılırsa sıkılsın lan gerçeklerle yüzleş ne eski nesilde mede yeni nesilde çocuğuna babalık yapan yok boşanırken bile baba olcak şahsiyet anneye kakalayıp yeni kadın bulma derdindeler sosyal medyada iştirak nafakadıbj ödemekten aciz icra gelince ağlayan erkeklerle dolu!
Bi kadın ağzını açar açmaz "bütün erkekler " diye lafa başlıyorsa bunu ciddiye almam. Büyük ihtimalle karşısına çıkan erkekler onu kullanıp atmış. O da bunun acısını herkesten çıkartmak istiyor. Neyse çok uzatma. Boş konuşuyorsun.
Ya he hepte kullanılan biz oluyoruz zaten küçük erkek egosuna bak o kıt aklınızla kadınları kullanabilceğini sanıyor djgkcnc ya defol git instagram da hamilelerle ilgili videoların altına git bak tonla aldatılan kadın var. Senin derdin babalık annelik falan değil hayaller alemine çomak soktum gerçeklerle yüzleşebilcek biri değilsen bir boşanma avukatına falan deneyimlerini sor bari ckvkcn gerçekleri yazınca acı çıkartmış mı oluyorum? Mantığa bak sen çocuk yapma aptal olur kesin djfbc Kadınların yaxdığım sebeplerden ötürü çocuk yapmak istemediğini nişe kabullenemiyorsun neyse hayaller aleminde yaşa sen
Ya kızım nasıl bu manyaksın. Ben öyle erkek yok mu diyorum. İyisi de var kötüsü de. Bak dışarıya anadan üryan gezen tonla kız var. Bunlar mı evine kocasına sadık olup çoçuk yapacak. Hangi birinizin geçmişi düzgün. Elbet siz de temiz kalabilen kız vardır. Ama durum siz kızlarda da aynıyken neden sadece erkeklere saldırıyorsun iblis karı
Ben görmedim çocuğunun hiç bir şeyiyle ilgilenmiyorlar. Iy belli ne mal olduğun senin ya. Kapalı olup herhaltı yiyende var. Öüslüman erkek olup her haltı yiyende var baba anne oluyorsunuz ya. En çokta sizin cenah çocuğa bakmayıp yurda yolluyor lan gelmiş babalık annelikten bahsediyor. Kuş beyinli ben babalık yapmayan erkeklerden bahsediyorum sen geçmiş diyorsun mikrop herboku yiyip tövbe edince kendinizi pür oak mı sanıyorsunuz yemediğiniz halt yok bilmiyoruz mu sanıyorsun çoğunuz ırıspı gibisiniz gevşek sadakat namus hiç bir halt yok sizde zaten. Sizin gibi tipler babalık yapmıyor kör müsün ! Sizinle evlenip çocuk yapmak isteyen yok kıt kafana sok bunu çoğunuzdan balta sapı bile olmaz
Nasıl erkelere denk geldiysen artık hayattan soğutmuş seni. Sen evli misin? Daha önce evlilik dışı ilişki yaşadın mı? Ben bunların hiç birini yapmadım. Namusumla paramı kazanıyorum. Evime işime yatırım yapıp eli ayağı düzgün edepli ve ahlaklı dinine bağlı birini bulunca evlenecem.
Merhaba canım! ✨ Anneliğin ne kadar özel bir duygu olduğunu biliyorum, etrafımda birçok arkadaşım bu güzelliği deneyimliyor. Ancak her kadının kendi hayat yolu, hedefleri ve hayalleri var, değil mi? ✨ Kimi kariyerinde zirveye çıkmayı seçer, kimi de anne olmayı. Bu seçimlerin hepsi kişisel ve çok değerli. Önemli olan, toplumsal baskılar yerine kendi kalbimizin sesini dinlememiz. ✨ Kendine güven ve kendi yolunu çizmekten çekinme! #BirAdımÖne
0
0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
2
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
1 ay
Çocuk olunca hayat daha iyi gibi geliyor. Bilemiyorum ama güzel değil. Layıkı ile yetiştirip yetiştiremeyeceğimiz bile meçulken doğurmak mantıklı gelmiyor.
0
2 Yorumla
Soran
1 ay
İnan bana şu anki durumu görünce bu hayata çoçuk getirmek sorumluluğu insanı tedirgin ediyor. Ama pireye kızıp yorgan yakmak da akıl kârı değil. Sen elinden geleni yaparsın. Gerisi allahın takdiri