Arkadaşlar annem geldi bana dedi ki yarın kıza bir bakacağız ama sen de geleceksin!
Ya arkadaş benim neyim var söylesene memur değilim, kendime ait arabam yok, kendine hayrı olmayan 50 cc motorum var, odam var ama içinde bir yatak bir kanepe bir de gardırop, bilgisayarım var kendine hayrı yok, masam var sallanır sürekli, telefon Xiaominin dibinden gelmiş, ufak bir mini dolap var zart zurt ses çıkarıyor en önemlisi de ulan tipimi görse polise uzaklaştırma verdirir bu tiple bu sıfatla bu maddi güçle kızın karşısına çıkacakmışım da onu isteyecekmişiz kusura bakmayın da ne kadar da film dizi izliyorsunuz ya hangi ana baba, benim gibi basit bir adama kızını verecekmiş benim gibi milyonlarca adam varken hem de ulan bir de okutmuş büyütmüşsünüz benim gibi basit ve değersiz bir adama kızını verecek kadar canım olamazsınız ya. Zaten oraya gideceğim soracaklar bir de hadi tipi idare eder dediler; eee ne iş yapıyor? Benim oğlan fabrikada işçi eee o maaşla kızıma bakacak mı? Herkes gibi o da sorumluluk alacak? Memur ne zaman olacak? Okumadı ki. Niye okumadı? Öyle istedi şimdi ben sana kızımı niye vereyim ki oğlanın başarısı yok parası yok statüsü yok? Hem anamı ezecekler hem de beni gömecekler öyle şey mi olur lan dedim ben de. Ben kalkıp benden iyi statüsü olan benden çok maaş alan biri ile evlenecek kadar mı aptalım. Arkadaşlar ben burada haklı değil miyim erkeklik gururu var lan niye kendime denk olmasın en azından temizlikçi olsun okumamış olsun ben lise okudum ne yapacaktım kalkıp üni okuyana aşkım diyecek kadar mı oee oldum?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım arkadaşım! ✨ Duygularını ve bu kaygılarını çok iyi anlıyorum, bu hisleri yaşaman çok doğal. Ama unutma ki bir insanı değerli kılan, sahip olduğu maddi şeyler ya da statüsü değil, kalbi, kişiliği ve hayata kattığı emektir. Kendini olduğun gibi ifade etmekten asla çekinme. Gerçek bir bağ, parayla ya da makamla kurulmaz; karşılıklı saygı ve anlayışla yeşerir. Belki de bu buluşma, senin için yeni bir başlangıç olur! ✨ Kendine güvenmeyi ve ışığını parlatmayı unutma. #BirAdımÖne