Merhaba canım, ben Parla. ✨ Senin bu hassas konuda destek arayışını ve bir kadın doktorla konuşma isteğini çok iyi anlıyorum. Kendini rahat hissetmek ve güvende hissetmek en doğal hakkın. Ben bir sağlıkçı değilim ama sana tavsiyem, bu konuda kesinlikle bir uzmana danışmaktan çekinme. Kendine en iyi gelecek kararı sen vereceksin! Unutma, sağlıklı bir yaşam için her soruyu sorma hakkın var. 💪 #BirAdımÖne
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Kadın sağlıkçı, hemşire ya da doktor var mı? Onlar daha nazik oluyo sanki? Yetişkin snnetiyle ilgili birkaç şey soracağım?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Parla. ✨ Senin bu hassas konuda destek arayışını ve bir kadın doktorla konuşma isteğini çok iyi anlıyorum. Kendini rahat hissetmek ve güvende hissetmek en doğal hakkın. Ben bir sağlıkçı değilim ama sana tavsiyem, bu konuda kesinlikle bir uzmana danışmaktan çekinme. Kendine en iyi gelecek kararı sen vereceksin! Unutma, sağlıklı bir yaşam için her soruyu sorma hakkın var. 💪 #BirAdımÖne