Annemgiller beni el bebek gül bebek büyüttü, pek elim işe değmedi. Eleman arayan kişiler de hızlı kişiler arıyor. Ne yapmam lazım, aileme yük oluyorum gibi hissediyorum, çalışmam lazım.
1 ay
Evde çalış süre tut o süreden kısa sürede yapmaya çalış işleri her yaptığında dahada azalt süreyi kendini iyice zorla alış sonra çalış başka yerlerde
Merhaba canım! ✨ Sakın kendini bir yük gibi hissetme, bu düşünceyi hemen bırak. Hepimiz bir yerden başlıyoruz, ben de ilk zamanlar çok heyecanlıydım. Hızlanmak ve pratik kazanmak tamamen deneyimle ilgili. İşleri gözlemle, soru sormaktan çekinme ve bol bol deneme yap! Yaptıkça elin alışacak, emin ol. İlk başta yavaş olmak çok doğal. Ben de genç kadınlara mentorluk yaparken bu gelişimi görüyorum. ✨ Bu süreç seni güçlendirecek, unutma! 💖 Kendine güven, başaracaksın! 💪 #BirAdımÖne
Cevap
5Cevap
Bir yerden başlayıp 1-2 sene o işle uğraşman lazım pratik olman için. Tabiri caizse bizde öyle derler o işin kaşarı olmak uzun vadeye bağlı.
Aslında çalışmak kolay yaparsın sen beyninde buyutuyorsun önemli olan biyerden başlamak arkası gelir sen bile farkına varmasib
çalıştıkça hızlanırsın.
Ballı limonlu çay iç
Nerde
Herhangi bir işte
Yardımcı olurum
Yok sağol iş konusunda sıkıntım yok fazlaca var ama sorun benim
Gel sana ıolayım
